איך לחסוך בקניית רהיטים לגינה

הגינה שלנו היא מרחב נוסף של הבית. כיוון שישראל אינה מדינה גשומה במיוחד, אין כל סיבה שלא נהנה ממנה. אנחנו יכולים לצאת החוצה כדי לשתות קפה ברוגע, להוציא את הילדים שישחקו במרחב ולארח בכיף. כדי שנוכל לעשות את כל זה, חשוב שיהיו לנו רהיטים מתאימים. כאלו שישדרגו את החלל ויאפשרו לנו לשבת בנינוחות.

בעיצוב הגינה אנחנו יכולים לשלב פינות ישיבה, נדנדות וספסלים. ברור כי נצטרך להשקיע לשם כך בתקציב מתאים והפעם נרצה להתמקד בתשובה לשאלה: "איך לחסוך בקניית רהיטים לגינה".

תכנון נכון מתחיל במדידת הגינה

שטח הגינה הוא נתון שלא עומד להשתנות ואם אין לנו את תוכניות השטח, כדאי לבצע מדידה לפני רכישת הרהיטים. בחירה בלי לדעת מה גודל הגינה יכולה להוביל לקניות חוזרות או לאי נוחות ומכאן להחלפה של רהיטים תוך זמן קצר (מה שיהפוך את העיצוב ליקר יותר). בעת התכנון כדאי להתחשב במספר כללים:

  • עלינו להימנע מעומס פריטים בגינה אך גם לא להשאיר אותה ריקה ונקייה מדי. מילת המפתח היא איזון. אם ניתן, מומלץ לשלב בין מספר פריטים ובהם: נדנדה לגינה, ספסל, פינת ישיבה כאשר נוכל לבחור בחלק או בכל אחד מהפריטים.
  • הגישה לכל רהיט גינה צריכה להיות נוחה וכך גם הגישה לצמחים. כדאי להשאיר מרווחים סבירים בין הרהיטים השונים ולאלו מאיתנו שבוחרים להציב נדנדה בגינה, כדאי לזכור להשאיר מספיק מקום מאחורה ולא להצמיד אותה לקיר או לצמחים.
  • ניצול נכון של המרחב יעשה בין היתר על ידי בחירת הרהיטים הנכונים והצבתם במקומות המתאימים. למשל, בגינה קטנה נוכל לשים ספסל אחסון וכך להרוויח גם אזור ישיבה וגם ממקום אחסון נוסף. בדרך זו נוכל לחסוך במקום וליהנות משתי פונקציות שבכל מקרה נחוצות לנו.

איך לחסוך בקניית רהיטים לגינה - ספסל אחסון

 

  • עלינו לדעת כי ניתן להתאים את גודל הרהיטים. במידה ואנו מזמינים את הרהיטים מעסק שמייצר אותם בעבודת יד אנחנו יכולים גם ליהנות מאיכות גבוהה וגם לבקש להתאים את המידות הנכונות לנו. כך נוכל לבחור בכיסא נדנדה, נדנדה זוגית או לשלושה אנשים כשהגודל יתאים למרחב הנוכחי.
  • התייעצות עם אנשי המקצוע אשר מייצרים את רהיטי הגינה יכולה לעזור לנו בתכנון, בבחירה ובהשגת העיצוב הנכון לנו. ההתייעצות תעשה במסגרת ההתעניינות ברכישת הרהיטים והמטרה של העסק היא לעזור לנו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור הגינה.

רוצים להתייעץ עם איש מקצוע? צלצלו:

054-2271180

ניסיון של יותר מ20 שנה בתחום יצור רהיטים לגינה.

החלטה היכן נניח את הרהיטים

כדאי להחליט היכן נניח את הרהיטים עוד לפני הקניה. ממש כמו שכדאי לקחת את המידות של הגינה כך כדאי לדעת אלו רהיטים מעניינים אותנו ולחשוב לאיזה אזור בגינה הם מתאימים. ככל שנדע טוב יותר מה אנחנו רוצים ואיפה, כך הפריטים השונים שנביא יתאימו ונחסוך רכישה של פריטים נוספים או של התאמות בהמשך הדרך.

בשלב זה כדאי גם להתחשב בשאר האלמנטים שאמורים להיות בגינה וכן לחשוב על כך שהישיבה צריכה להיות באזור מוצל כך שנוכל לצאת החוצה בכל שעה של היום.

בחירה נכונה של חומרים

היום קל למצוא רהיטי גינה. חלקם עשויים פלסטיק ונמכרים בחנויות רבות, אחרים עשויים מתכת וחלקם בנויים מעץ. על מנת לחסוך בקניית רהיטים לגינה עלינו לחשוב לא רק על המחיר שנשלם במעמד הרכישה אלא גם על העלויות לאורך זמן. הצבע של הפלסטיק עלול לדהות בשמש תוך זמן קצר ולהיחלש כתוצאה מעמידה בחוץ. המתכת עלולה להעלות קורוזיה ולהתפרק והעץ חייב לקבל טיפול מתאים כדי להחזיק מעמד לאורך שנים.

כאשר העץ נבנה על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בעבודה מסוג זה ומקבל שכבות של צבע ולכה, הוא יוכל לשמש אותנו לאורך שנים רבות. הלכה אוטמת אותו ולכן מונעת מהגשם לחדור פנימה ולהזיק לו והיא גם שומרת על הצבעים המקוריים. בבחירת הרהיט מומלץ לבחון את העץ איתו מיוצרים רהיטים יפיפיים שבטווח הארוך משתלמים יותר מבחינה כלכלית.

רכישה מהיצרן

אחת הדרכים לחסוך בקניית רהיטים לגינה היא לקנות אותם באופן ישיר מהיצרן. במקום לשלם לשלל "ידיים" בדרך, אנחנו יכולים לפנות ליצרן ולבקש ממנו לבנות עבורנו את הרהיטים שיתאימו בדיוק לציפיות שלנו. בצורה זו אנחנו גם מבטיחים לעצמנו מחיר טוב יותר מכפי שנוכל לקבל מהחנות שקונה את הרהיט מהיצרן.

אנחנו לא צריכים להתפשר על רהיטים ונוכל למצוא את בית העסק שיציע לנו ספסלים, נדנדות לגינה, פינות ישיבה ושולחנות בייצור אישי והובלה בכל הארץ. פעמים רבות רכישה של כלל הרהיטים הנדרשים לנו תהיה חסכונית יותר מאשר קניה של פריט אחד בכל פעם. הסיבות לכך הן היכולת לקבל מחיר טוב יותר בעבור סט רהיטים ובנוסף, היכולת לחסוך בעלויות ההובלה.

שילוב של מגוון אלמנטים

הרהיטים הם חלק בלתי נפרד מהגינה שלנו, אך כדי לחסוך בתקציב ולהשיג עיצוב מרשים כדאי לחשוב על אלמנטים נוספים שישתלבו בה. סלעים מיוחדים מהשטח שלנו יכולים להשתלב ברחבת הגינה, אדניות מיד שנייה או כאלו שמועמדות למסירה, יכולות להוסיף צורה מיוחדת ועבודות קרמיקה יעניקו מראה מיוחד שאין שני לו.

איך לחסוך בקניית רהיטים לגינה - נדנדה וכסאות נדנדה

מעבר לכך שכדאי לחשוב על הרהיטים, יש לזכור כי הם לא האלמנט היחיד בגינה. הם אמנם ייצרו את מקום הישיבה ויגרמו לנו לצאת החוצה, אך ברגע שנחסוך בשאר הפריטים, יישאר לנו יותר תקציב להשקיע ברהיטים שישמשו אותנו לאורך שנים.

איך לחסוך בקניית רהיטים לגינה גם בעתיד

עלינו להתייחס אל קניית הרהיטים כאחת כזו שמתבצעת פעם במספר שנים. אנחנו לא מתכוונים להתחדש שוב בעוד שנה ואנחנו רוצים לדעת כי ההשקעה שלנו היא לטווח הארוך. לכן, גם אם מצאנו רהיטים זולים מאד, כדאי לבדוק כי הם אכן עונים על כל הדרישות שלנו ולוודא שלא נצטרך להחליף אותם תוך חודשים ספורים. קניות חוזרות יכולות להיות יקרות בהרבה לעומת קניה אחת איכותית.

להזמת ריהוט גינה ישירות מהיצרן ובהתאמה אישית צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן