מתנה לראש השנה

ראש השנה – הזדמנות טובה להתחדש ולשנות. הניקיון שלפני החג מוציא מהבית את כל מה שלא שייך אליו והוא הזדמנות נפלאה לחשוב מה יכול להיכנס פנימה. בראש השנה נהוג גם לקנות מתנות ולהתחדש בכלי בית ורהיטים ואפשר לשלב בין השניים. מתנה לראש השנה יכולה להיות מתנה שימושית ומהנה, להישאר לאורך שנים ורהיט עץ יכול להיות מושלם לשם כך.

מתנה יוצאת דופן

הרצון למצוא את המתנה המכבדת שתהיה יוצאת דופן אומר שעלייך לחשוב על מה הצד השני רוצה. מה ישמח אותו ומה ישמש אותו לאורך זמן. רהיטי עץ שמיוצרים תחת סטנדרט גבוה יהוו תוספת נפלאה לבית או לחצר וכשאלו ניתנים כמתנה ברור שההשקעה מאחוריה רבה. שלא כמו מתנות רבות שנשכחות במהרה לאחר שניתנו, במקרה של רהיטי עץ, הזיכרון מרגע קבלת המתנה נשאר בכל יום שמשתמשים בהם, כלומר בכל יום.

מחפשים מתנה לראש השנה? רוצים משהו מיוחד? צלצלו:

054-2271180

לנו יש מה להציע!

רבים מאתנו חושבים לפני החג איזו מתנה נוכל לתת למארחים או למשפחה. הרצון להפתיע ולהביא מתנה שימושית שהצד השני ישמח לקבל, מובילה לחיפוש מעמיק. דרך העץ מאפשרת לנו להעניק באופן יוצא דופן עם רהיט מרשים שישמש לאורך שנים רבות. בהתאם לתקציב ולמקבלי המתנה אפשר לבחור מבין שלל הרהיטים הבאים:

  • שולחנות – שולחנות עץ יכולים להיות המתנה המושלמת לחג. ניתן לשים אותם בחדרים שונים בבית, במרפסת או בחצר. הייצור המוקפד מבטיח כי הם יוכלו לעמוד היטב במזג האוויר הישראלי וישמשו את מקבלי המתנה לאורך שנים.

מתנה לראש השנה

 

  • נדנדות – ישנן שלל נדנדות שיכולות להתאים בתור מתנה. אם למארחים יש ילדים קטנים, נדנדת ילדים תוכל להיות מתנה מושלמת ואם הם אוהבים להירגע מול הטלוויזיה או עם ספר טוב, כיסא נדנדה יהיה מושלם ואם יש לו גינה, אפשר לבחור גם בנדנדות גינה מרשימות שמעניקות רגעים רבים של רוגע.

מתנה לראש השנה - נדנדה לילדים

  • ספסלים – מתוך מגוון הדגמים של ספסלים אפשר תמיד למצוא את הספסל האחד שיתאים בתור מתנה מכובדת. בין היתר באפשרותך לבחור בין: ספסל כניסה לבית, ספסל אחסון וספסל נדנדה, כל אלו יכולים להיות המתנה המושלמת שתשמש את המשפחה זמן רב.

תהליך יצירת המתנה האישית

בחירת רהיט עץ עבורך יכולה להיות פשוטה למדי. אבל כאשר המטרה היא להעניק מתנה לראש השנה יכולה לעלות אצלך השאלה איך אפשר ליצור רהיט עבור מישהו אחר ושזה יתאים עבורו. כאן אנו נכנסים לתמונה ושמחים לעזור וללוות את התהליך. אנו ממליצים לבחון את קטלוג הרהיטים באתר ובמקביל לשוחח אתנו.

יחד נוכל לבחון את התקציב הקיים שלך, לשמוע פרטים על מי שהמתנה מיועדת עבורו ועל הבית והחצר שלו. בשלב זה נוכל להמליץ על המתנה האידאלית וזאת על סמך הניסיון שלנו. בשלב הבא, נתחיל בייצור, נבצע עבודת גימור על פי דרישותייך ולבסוף נוביל את הרהיט עד למקום המיועד.

מתנה לראש השנה - ספסל

דרך העץ לרשותך לאורך כל השנה

רהיטי עץ יכולים להיות מתנה מושלמת לראש השנה. מתנה מרשימה זו אומרת ללא מילים כי התאמצת וכי אכפת לך מן הצד השני. דרך העץ עומדת לרשותך לאורך השנה. אנו מתמחים בתחום משנת 2000 ומבטיחים ייצור ייחודי ושירות אישי. בין אם מדובר על רהיט שישמש אותך ובין אם הוא ניתן כמתנה, אנו נתייחס אל כל פרט באופן אישי ונדאג שהמתנה תהיה מושלמת.

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר, לשמוע על סוגי הרהיטים השונים, לחשוב יחדיו איזה בדיוק יתאים כמתנה. יחד נוכל לבצע התאמת דגם וצבעים ובסיום נדאג להוביל את הרהיט הנבחר אל הבית שיקבל אותו בתור מתנה לראש השנה.

לפרטים נוספים ותחילת התהליך צלצלו עוד היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן