ריהוט עץ לבית

רהיטים מעץ המיועדים לבתים וחדרי מגורים הם עדיין פופולאריים מאוד למרות תחליפי הפלסטיק המציפים את השוק בשנים האחרונות. ריהוט עץ לבית מציג מראה ייחודי שקשה לחקות אותו וגם רהיטים חדשים משרים מעין תחושת Vintage גם כשהם עצמם לא עתיקים.

יתרון נוסף של שימוש בעץ טמון לצורך ייצור ריהוט עץ לבית בכך שהוא משתלב היטב כמעט בכל סביבת מגורים ובמיוחד בחצרות וגינות פרטיות. הרהיט נראה נטוע בסביבה ולא קיימת תחושה של ניכור כמו זו שמשרה למשל סוגי מתכות מסוימות.

ריהוט עץ לבית

מבחר הרהיטים מעץ בהם ניתן להשתמש הוא עצום : החל משולחנות וארונות, ועד למתלי בגדים, כסאות ואפילו מדפים מעץ. ניתן להתבונן בתמונות למעלה ולהתרשם ממגוון הרהיטים מעץ אותו אנחנו מציעים כאן. בהתאם לגודל הרהיט, אפשר למקם אותו בכל מקום בבית בהתאם לגודל ולצרכים.

אמנם לא כל סוגי העץ הם זהים, אך בחירה בעץ איכותי וכמה שיותר מסיבי, תבטיח שהוא יישמר לאורך שנים ארוכות מבלי להישחק או להיסדק . כל סוג עץ מתאים לריהוט אחר. למשל, עץ סיבית (שבבי עץ הדחוסים בדבק) מתאים לחדרי ילדים, מטבחים ואמבטיות. לעומת זאת, שולחנות מומלץ לבנות מעץ אורן וכך הלאה. ריהוט עץ תעשייתי לעיתים בנוי מעץ זול יחסית ולכן המחיר אמנם זול, אך על חשבון העמידות ואורך החיים של הרהיט.

צביעה בעץ

עץ הוא חומר שקל לצבוע אותו בשלל צבעים והצביעה עצמה יכולה להחזיק מעמד במשך שנים ארוכות, גם בתנאי מזג אוויר לא אופטימאליים. במידה ומשטח העץ עצמו הוא חלק, ניתן לבצע את הצביעה לבד באמצעות שימוש בצבע מתאים ולא נדרש ליווי של איש מקצוע. עם זאת ישנם סוגי עץ עם טקסטורות חלקות יותר מאחרים, ולכן מומלץ לבחור מראש רהיט שיהיה קל יותר לצבוע.

להזמנות ריהיטים מעץ צלצלו:

 

 

דילוג לתוכן