ספסל עץ במחיר קטן עושה את כל ההבדל

חיפוש מידע על "ספסל עץ מחיר" יכול להעלות תוצאות רבות. לרוב, המטרה שלך תהיה למצוא ספסל אשר מתאים עבורך, גם בנראות וגם בתקציב. אם במקרה מצאת ספסל במחיר זול במיוחד, עלייך לבדוק את האיכות שלו, לבחון כי הוא מיוצר מעץ מלא ולוודא כי רמת הגימור שלו גבוהה כפי שנדרש מרהיטי עץ שיכולים לעמוד גם בחוץ.

ספסלים שונים מעץ

ישנם סוגים שונים של ספסלים המיוצרים מעץ. חלקם נראים סטנדרטים ומוכרים במראה והם משמשים לאזורים חיצוניים. אפשר לשלב אותם בגינה, בכניסה לבית, בגינות ציבוריות ובמרחבי קניות. סוג נוסף הוא ספסלי אחסון. גם אלו עשויים מעץ ויכולים לעמוד בבית או בחוץ. הם יכולים להתאים לחדרים שונים, כולל בכניסה לבית (הפנימית או החיצונית) וניתן לראות אותם גם בגינה או במרפסת.

ספסל עץ מחיר

המשותף לכל הספסלים הוא שמדובר ברהיט בולט לעין. לכן, אין זה משנה אם הספסל מיועד לחצר או לבית, יש לבחון אותו על פי העיצוב, האיכות והנוחות. חשוב לבחור בספסל שישתלב במרחב (ולכן שיתאים בגודלו למקום), שהצבעים שלו ישתלבו עם הסביבה (יוכלו להיות בולטים או להפך, להשתלב בו) וכן שיתאימו לבקשות האישיות שלך.

ספסלי נדנדה

עומדים לרשותך רהיטי גינה שונים ובהם אפשר למצוא גם ספסלי נדנדה. אם מעניין אותך לקבל מידע על מחיר של ספספלים, סביר להניח שתקליד בגוגל: ספסל עץ מחיר. ראשית עלייך לדעת מהן האפשרויות ואילו עיצובים עומדים לרשותך. ספסל מסוג זה משלב בין רהיטים אשר נוח לשבת עליהם לבין נדנדות מרגיעות. מבוגרים וילדים נהנים לשבת על ספסלים מסוג זה והם יכולים למצוא בתנועה שלווה ונינוחות. על כן הם יכולים להשתלב בחצרות של בתים פרטיים, בגינות משותפות וגם באזורים ציבוריים.

הגורמים המשפיעים על המחיר של הספסל

  • גודל – ישנם גדלים שונים של ספסלי עץ וכמובן שלגודל יכולה להיות השפעה על המחיר. מבחינת העלויות, בעת ביצוע השוואת מחירים, יש לבדוק כי מדובר באותו גודל וכמובן לשים לב כי האיכות זהה.
  • גימור – האיכות של העץ והגימור שלו יקבעו את המחיר של הספסל. אם קיבלת הצעת מחיר אשר נראית זולה במיוחד, מומלץ לברר אם מדובר בגימור איכותי ששומר על העץ מפני קרינת UV וגשם.
  • סוג העץ – בחיפוש מידע על "ספסל עץ מחיר" יש לבדוק לא רק כיצד נראה הספסל או הגודל שלו אלא לוודא כי מוצע לך רהיט איכותי מעץ מלא בלבד.
  • עיצוב – יכול להיות שנראה כי מדובר ברהיט סטנדרטי, אך בפועל חשוב שתהיה התייחסות לעיצוב וכמובן שהגימור יהיה צביעה המתאימה לסביבה בה הוא אמור להיות.

ספסל עץ מחיר אטרקטיבי גם כשהייצור נעשה בהזמנה אישית

בעת הזמנת רהיט כמו ספסל עץ יש לשים לב לכל פרט. יש לבדוק כי הוא מתאים בגודלו למקום ובמקרה הצורך לבקש ולהזמין גודל שאינו סטנדרטי. לגודל מיוחד יכול להיות עלות מתאימה במקומות מסוימים ועל כן מומלץ לבצע את ההזמנה מנגריה המתמחה בתחום ושיכולה להציע עיצוב וייצור אישיים.

עוד חשוב לשים לב לאיכות הגימור. במיוחד כאשר מדובר ברהיט עץ שיכול לעמוד בחוץ, בשמש ובגשם, יש לוודא כי הצבע יגן עליו ושיהיה ידידותי לסביבת בני אדם. יש לבדוק מול המקום המייצר את המפרט ולוודא כי מדובר בעץ מלא.

בקשה להצעת מחיר

במקום לחפש אחר מידע על ספסל עץ מחיר ולנסות להשוות בין רהיטים שונים, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר. חברת דרך העץ מתמחה בייצור רהיטי עץ ושמה דגש על ליווי מלא של הלקוח, מרגע החשיבה ועד להובלת הרהיטים למקום המיועד. יחד נוכל לחשוב איזה מבין הספסלים הקיימים מתאים לחצר שלך, מה יהיה הגודל של הספסל ונבחן אם ישנו ריהוט משלים שיוכל להעניק לך חוויה מושלמת.

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום, להעלות כל שאלה ולשנות את המראה של החצר שלך. נשמח ללוות אותך משלב החשיבה, לאורך הייצור ועד להגעת הספסל אלייך.

להזמנות צלצלו אלינו:

054-2271180

דילוג לתוכן