ספסל נדנדה מעץ מלא לגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית ואם אנחנו לא יוצאים אליה יש לכך סיבה. אם הגינה לא מאורגנת, אין לנו מקום מוצל או אזור ישיבה, כנראה שלא נרצה לבלות בה. ניקיון תקופתי, יצירת אזור מוצל ובחירת רהיטי גן הם בסיס שיוביל לכך שנבלה יותר באוויר הפתוח.

ספסל נדנדה מעץ מלא הוא אחד מהרהיטים היפים שיכול לעמוד בפני עצמו, להיות חלק מפינת ישיבה והוא יכול לעמוד תחת פרגולה או עץ רענן. הספסל מתאים לישיבה של אדם יחיד, זוג ואפילו שלושה אנשים. הוא הרהיט האידיאלי לאלו מאיתנו שרוצים ליהנות מיופיו של הטבע, לשתות קפה בחוץ, לקרוא ספר ואפילו לשחק עם הילדים הקטנים.

טיפים לבחירת ספסל נדנדה מעץ מלא

התנועה מביאה איתה יתרונות רבים. היא מובילה לשחרור אנדורפינים ולכן היא מעלה את מצב הרוח, היא משפרת התמודדות מול כאב ויכולה לסייע גם בהתמודדות עם חרדה, דיכאון ולהפחית תסמינים של דמנציה. ספסל נדנדה מעץ הוא רהיט מושלם שמעניק שעות של רוגע ובבחירה שלו כדאי שנשים לב לטיפים הבאים:

תשומת לב למרחב

בבחירת ספסל נדנדה מעץ מלא כדאי לשים לב למרחב הקיים. אמנם הספסל מציע תנועה עדינה של נדנוד ולכן הוא לא תופס מקום רב, אך הוא גם לא יכול להיות צמוד לקיר. הוא יכול להיות מוצב בכניסה לבית, בגינה ואפילו במרפסת או בעליית הגג ויש לפנות מעט מקום מאחורה ומקדימה לצורך נדנוד נעים.

ספסל נדנדה מעץ מלא לגינה או מרפסת

חשיבה על כלל הרהיטים

כדאי לחשוב על כלל הרהיטים שיהיו בחצר ולנסות לשלב בניהם. היום אפשר למצוא שלל רהיטי עץ ובהם גם כסאות נדנדה, שולחנות, נדנדות  ואחרים. בדרך העץ מבצעים שלל רהיטים מרשימים במגע אותנטי וכדאי להתייעץ עם המקום בבחירת הרהיטים ובכל שאלה.

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו עוד היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

צבעים

הספסל עשוי מעץ והוא יכול להגיע בצבעו הטבעי או בשלל צבעים אחרים. אם ישנם חפצים ואלמנטים צבעוניים שנרצה שיבואו לידי ביטוי גם ברהיטים, נצטרך לבקש זאת. אם אנחנו אוהבים את המראה הטבעי, נוכל לבקש ספסל בגימור טבעי. כדאי לדעת כי השמיים הם הגבול ואפשר ליצור אווירה ייחודית שתתאים בדיוק לבקשות שלנו.

שמירה על רהיטי העץ

פעולות של שמירה על רהיטי העץ מאריכות את חייהם ושומרות עליהם כחדשים. כדאי להציב את הספסל במקום שיש בו צל כך שהוא לא יהיה חשוף לאורך כל היום לשמש הישירה או לגשם. מומלץ לכסות את הספסל כשהוא לא בשימוש בעזרת יריעת ניילון או כיסוי מתאים. מומלץ להקפיד לנקות לכלוכים גדולים באמצעות מטלית יבשה או לחה. בנוסף, כדאי להקפיד על שימון תקופתי בשמן עץ אחת לתקופה. פעולה זו אינה מורכבת אך מובילה לתוצאות מצוינות ושומרת על הרהיטים.

להכניס טאץ' ייחודי לגינה

הטיפול בגינה מעלה את הסיכוי שנבלה בה וננצל אותה. רהיטי העץ כמו גם ספסלי הנדנה מביאים מראה אותנטי, אדמתי וייחודי. מעבר לכך שכיף לשבת על הספסל ולנוע ברוגע קדימה ואחורה, הוא משדרג מיד את המראה הכללי של המרחב. ההחלטה שלנו אם לצאת החוצה או לא מתחילה במבט הראשון וכשאנחנו יודעים שיש לנו פינה ייחודית משלנו, נרצה ליהנות מכל המרחב שלנו, לבד או אם האנשים הכי יקרים לנו.

לפרטים נוספים והזמנות צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן