ספסל נדנדה מעץ לתליה – בחזרה לרגעים מתוקים

תחושת התנועה המרגיעה קדימה ואחורה מחזירה אותנו מיד אל רגעים קסומים מהילדות המוקדמת. עליה על הנדנדה מעלה זיכרון של נינוחות, רוגע, אוויר פתוח וזמן שעוצר מלכת. ספסל נדנדה מעץ לתליה מתאים לחצרות גדולות וקטנות. הוא יכול להיות בקדמת הבית או בחצר האחורית. מעבר לרגעים השלווים שנוצרים כשעולים עליו הספסל עצמו מחמיא למרחב ויוצר תחושה של עיצוב כפרי.

ספסל הנדנדה אינו מיועד רק לילדים. הוא יכול לשמש אותם תוך כדי משחק ולהיות סיבה טובה לצאת החוצה, אך גם מבוגרים יכולים ליהנות ממנו. כיף לקרוא ספר בחוץ, להסתכל על המתרחש מסביב וליהנות ממזג האוויר. כל זאת על ידי הוספת ספסל שאינו תופס מקום רב במרחב, אינו מצריך שבירה של קופת חיסכון ובהצלה של העץ עליו הוא נתלה באופן בטוח.

ספסל נדנדה מעץ לתליה

 

היתרונות של תנועת הנדנוד

ילדים קטנים עולים על נדנדות באופן טבעי ופשוט מרחפים בעזרתן מעל פני האדמה. פעמים רבות לנדנוד מתלווה צחוק, חיוך ותחושת גאווה על ההצלחה ביכולת ההנעה העצמית. לאורך השנים חלקנו נוטים לחשוב כי הפעולה כבר לא מיועדת עבורנו, אך המחקרים מצביעים על ההפך מכך.

מחקרים שבחנו את השפעת פעולת הנדנוד על מבוגרים גילו כי היא גורמת לשחרור של אנדורפינים ובהתאם מובילה להתרוממות מצב הרוח. מחקרים משנת 1998 מצאו גם קשר בין השימוש בנדנדה לבין הפחתה של תופעות כמו דמנציה, דיכאון וחרדה. הפעולה עצמה של הנדנוד גורמת להנעה של זרימת הדם ולכן היא משפיעה לחיוב על כאבי מפרקים, דלקות והיא עוזרת להגביר את הגמישות.

עבור מבוגרים הנדנה יכולה להיות סיבה טובה לצאת החוצה, מה שיוצר חשיפה לשמש ועלייה בוויטמין D. חשיפה לאוויר הפתוח ולשמש יכולה לסייע גם באיזון של בעיות שינה. מבוגרים אשר מתלבטים בנוגע לרכישת ספסל נדנדה מעץ לתליה, יכולים לראות בכל היתרונות הללו סיבות מספקות, עדיין מתלבטים? נשמח לעזור.

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו עוד היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

בחירה בנדנדת עץ שמתאימה לגינה

החזרה אל הרגעים המתוקים מתחילה בבחירה נכונה של הנדנדה. כשאנחנו עולים על הנדנדה אנחנו רוצים לדעת שאנחנו בטוחים ולכן עליה להגיע עם החבלים ואמצעי הקשירה המתאימים. כדאי לבדוק מראש איזה משקל היא יכולה לשאת כאשר נדנדות אשר עשויות מעץ יהיו חזקות מאד ויוכלו לעתים להתאים גם לישיבה של שני אנשים.

נקודה חשובה שיש להתייחס אליה היא העיצוב. כל מה שנמצא בגינה שלנו משפיע על הנראות שלה ואין כל ספק שרהיטים מעץ משתלבים באופן מיוחד. כמובן, כל עץ עובר עיבוד שונה ועבור אלו שמעריכים את השמירה על המראה הטבעי מציעים ב"דרך העץ" עיצובים יפיפיים שמבליטים את חומר הגלם ויוצרים ממנו אומנות. 

שיקולים נוספים בבחירת נדנדה לגינה צריכים להיות נוחות וזו צריכה לבוא לידי ביטוי בכל שלב. מרגע הבחירה, הרכישה, קבלת הנדנדה, תלייתה והשימוש בה. העלייה אל הנדנדה צריכה להתבצע בקלות ולכן חשוב שהוראות התלייה יהיו ברורות. כדאי גם שלא ידרשו מאיתנו פעולות תחזוקה רבות ושנוכל ליהנות מהרהיט החדש שהוספנו לחצר לאורך שנים רבות.

ספסל נדנדה מעץ לתליה בגינה

טיפים לעיצוב הגינה והחצר

גינה או חצר מעוצבת מגדילים את הסיכויים שנחליט לצאת החוצה, לנשום אוויר ושנהנה מהשטח החיצוני. הטיפים הבאים יאפשרו לכל אחד ואחת מאיתנו לשנות את המראה הכללי וכל זאת בשינויים שלא דורשים מומחיות גדולה וחלקם גם בתקציב קטן מאד:

טיפ ראשון לעיצוב הגינה – הוספת רהיטים

רהיטי הגינה מגדילים את הסיכוי שנרצה לצאת החוצה. יכולה להיות לנו גינה נפלאה, מסודרת מאד או פרועה, אך אם אין לנו היכן לשבת אנחנו לא נצא לשתות קפה או לקרוא ספר תחת צל העצים ששתלנו. ישנה סדרת רהיטי עץ נפלאה שתוכל להשתלב בכל חצר ובה גם ספסלי נדנדה, כיסאות ושולחנות נמוכים וגבוהים.

טיפ שני לעיצוב בקלות – סידור החצר הקיימת

לפעמים כל שעלינו לעשות הוא לסדר את החצר הקיימת. אנחנו לא חייבים לשתול עוד עצים ועוד שיחים אם כבר יש לנו כאלה אנחנו צריכים לטפח אותם. לעתים כל מה שנדרש הוא יצירת שביל שיכול להיווצר גם מאבנים שיש בסביבה, ניקיון של החצר מלכלוך הצמחים וקצת קיצוץ וסידור של העצים והשיחים הקיימים.

טיפ שלישי לעיצוב החצר – ניצול הגובה

לרוב, שטחי הבתים בישראל מצומצמים ולכן כדאי שנדע כיצד לנצל אותם במלואם. אנחנו צריכים להתייחס לא רק למה שנמצא על הקרקע אלא גם להתייחס לעצים שכבר ישנם במקום. כמובן, נוכל להוסיף ספסל נדנדה מעץ לתליה, לעצמנו או לילדים קטנים ונסדר את העצים כך שיעניקו לנו צל ותחושה נעימה.

טיפ רביעי ואישי – שילוב מזכרות ואוספים

רבים מאיתנו מחזיקים בבית מזכרות שונות, פסלונים קטנים שהילדים יצרו (או אנחנו) ואפילו אבנים שהבאנו מטיולים שונים. במקום להחזיק את כל אלה בתוך הבית ובוודאי אם האוספים נמצאים בערמה שאיש לא מסתכל עליה, נוכל להיות יצירתיים ולהוציא לפחות חלק מהאוסף החוצה ולהוסיף מגע אישי בחצר.

טיפ חמישי – יצירת פינות שונות בחצר

בהתאם לגודל החצר אפשר ליצור יותר מאשר פינה אחת לישיבה. אנחנו יכולים לקבוע אזור שישמש לאירוח או ארוחות משפחתיות ובנוסף לחשוב על אזור ישיבה או בילוי במקום יותר "עמוק" בחצר. באזור זה אפשר להניח רהיטים יותר "קלילים" כמו ספסלים, נדנדה תלויה ודומיהם. בסביבה זו נוכל לשלב גם אלמנטים עיצוביים נוספים.

לפרטים נוספים והזמנות צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן