ספסל נדנדה לגינה

הגינה שלנו היא חלק בלתי נפרד מהבית ובמדינתנו אפשר לצאת אליה ברוב ימות השנה. עיצוב המרחב החיצוני חשוב וכאשר הוא נעים לטיול וישיבה, ישנו סיכוי גדול יותר שנצא "לנשום אוויר" ונהנה לשבת לבד, עם משפחה וחברים. ריהוט הגן משפיע על הנוחות שלנו ועל ההחלטה לצאת החוצה.

ילדים ומבוגרים מבלים יותר בחוץ כשיש להם סביבה נעימה לעין ולבילוי. ספסל נדנדה לגינה מעניק שעות של הנאה. הוא נוח לישיבה וכולם יכולים לעלות עליו. ספסל מעץ שעשוי באהבה ועובר תהליך גימור ברמה גבוהה, יכול להישאר בחוץ לאורך שנים (עם עבודות תחזוקה מינימליות) והוא אחת ההשקעות הטובות שנוכל לחשוב עליהן.

ספסל נדנדה לגינה

חשיבות התנועה

לתנועה אשר מתקבלת בעת ישיבה על ספסל נדנדה ישנם יתרונות רבים. מחקרים בדקו ומצאו כי יש לה השפעה על מצב הרוח. תוך כדי הנדנוד המוח שלנו מפריד אנדורפינים ואלו גורמים להקלה על כאבים ומפחיתים דיכאון. עבור אנשים שחוו פגיעה פיזית או לאחר ניתוח, התנועה עוזרת בהנעת הגוף באופן קל שתומך בתהליך ההחלמה. כמו כן, נמצא שיש יתרון משמעותי לכך לאחר ניתוח ברכיים ולפניו, בהקלה על הכאב.

בקרב אוכלוסייה מבוגרת, נמצא כי התנועה המתקבלת על הנדנדה מפחיתה את התפתחות מחלת האלצהיימר ושילוב הספסלים בבתי אבות יכול להיות משמעותי לאוכלוסייה זו. נשים בהריון יכולות גם כן לחוש הקלה וכמובן, התנועה באוויר הפתוח יכולה להעניק רגעי מנוחה. לאחר הלידה, תינוקות רבים מגיבים בחיוב לנדנוד יחד עם ההורה.

עוד נמצא כי הנדנוד מיטיב עם ילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז (עם ובלי היפראקטיביות). התנועה המתמדת עוזרת להם להתרכז כיוון שהיא עונה על הצורך שלהם בתזוזה. נציין כי ישנם יתרונות לספסל אך גם לנדנדת גינה ואפילו לכיסא נדנדה. את כל אלו אנו עושים בעבודת יד בדרך העץ.

להזמנת ספסל נדנדה לגינה צלצלו כבר היום:

054-2271180

5 סיבות לבחור ספסל נדנדה לגינה

עבור אלו מאיתנו שמתלבטים באיזה רהיט לבחור ועוד לא בטוחים כי הספסל הוא האחד עבורם, כדאי לקרוא את הסיבות הבאות להוספתו לגינה:

תוספת יפיפייה לגינה

ספסל נדנדה לגינה יכול להיות תוספת יפיפייה. בדרך העץ מעצבים באהבה רהיטי חוץ מעץ אורן והספסלים מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הנוף. אפשר לבחור בשלל צבעים או להשאיר את העץ כשהוא בצבעו הטבעי ועליו שכבת גימור שמחמיאה ושומרת עליו.

סיבה לצאת החוצה

לפעמים כל שנחוץ לנו כדי לצאת החוצה וליהנות מהאוויר הפתוח הוא מקום נוח לשבת. השילוב בין תנועה נינוחה ורהיט יפיפה מהווים סיבה טובה לצאת. הדבר נכון גם למבוגרים וגם לילדים אשר לא פעם מעדיפים להישאר סגורים בבית ולא מנצלים באופן טבעי את כל היופי שבחוץ.

שילוב במקומות שונים

ספסל נדנדה לגינה יכול להשתלב במקומות שונים בקלות. ברגע שהוא עשוי עץ איכותי, הוא יכול להשתלב באופן טבעי בחוץ, מתחת לגזיבו, באמצע הגינה ואלו שיש להם גינה גדולה או כרם, יוכלו להניח אותו כדי לעשות הפסקה באמצע הטיול.

נוחות שימוש

קל מאד להשתמש בספסל הגינה ולייצר את התנועה הרצויה. אלו אשר רוצים להימנע מהתנועה יוכלו לעשות זאת בקלות ופשוט לשבת בלי לנענע את עצמם. המבנה הפשוט מאפשר לילדים, בני נוער ומבוגרים לעלות על הספסל, לזוז ולקום ממנו. גם אנשים שמתקשים בהליכה ימצאו שהפעולה של ישיבה וקימה נוחה.

התנועה

כתבנו על כל היתרונות של התנועה. זו בהחלט אחת הסיבות להוסיף את הרהיט היפה והנוח לגינה. הישיבה קלילה ויכולה להתאים לצעירים ומבוגרים. הישיבה בחוץ מתאימה לכל גיל ומשפרת את מצב הרוח. אם הסיבה לצאת היא להתנדנד, הרי שישנו רווח כפול.

ספסל או נדנדה – מה עדיף?

ישנם שלושה רהיטים אשר יכולים להעניק את התנועה הנינוחה: ספסל נדנדה לגינה, נדנדה וכיסא נדנדה. כל אלו יוצרים את התנועה המתבקשת וכולם מביאים את היתרונות הרבים של התנועה. לכן, השאלה שיכולה לעלות אצלנו היא אילו מבין אותם רהיטים מתאים ביותר עבורנו.

ספסל נדנדה מעץ

חשוב להבין כי התשובה יכולה להשתנות ואין אחת שנכונה לכולם. בבחירה כדאי להתחשב בקריטריונים הבאים:

  • גודל המרחב

הרהיט צריך להתאים לגודל של המרחב ולהשתלב בו בקלות. הספסל מגיע בדרך כלל במידות סטנדרטיות והוא פחות יתאים למקומות מצומצמים (כמו חלק מהמרפסות). במידה ויש מקום אפשר לשלב ספסל נדנדה אחד או מספר ספסלים כדי לשבת יחדיו עם המשפחה והאורחים. במקומות גדולים מאד אפשר לחשוב על העיצוב הכללי ולבחור רהיטים שישלימו זה את זה כולל שולחן עץ תואם ונוספים.

  • הרהיטים הקיימים במקום

אם כבר ישנם רהיטים במקום ואין כל כוונה להחליף אותם, כדאי לחשוב כיצד הרהיטים השונים ישתלבו זה עם זה. אפשר להתייעץ עימנו ואפשר לבחור בין מה שיש אצלנו לבין הקיים באופן עצמאי. חשוב לדעת כי כל הרהיטים יכולים לעבור גימור בצבע שנבחר כך שאם ישנם צבעים מובילים בחצר, במרחב או במרפסת, ניתן לבצע התאמה אישית. במידה וכבר ישנה נדנדה במקום, אפשר להשלים את המראה עם ספסל וכיסא נדנדה יחיד.

  • חשיפה לשמש

יש לחשוב על מידת החשיפה לשמש כשהמטרה היא לשבת על הספסל בנינוחות. אם הרהיט מיועד להיות תחת הגזיבו, בין העצים ומתחת לשמשייה או אזור מוגן אחר, הספסל יהיה מושלם. אם אין במקום צל, כדאי לשקול הוספת נדנדה עם צלון שגם תעניק את התנועה הנינוחה וגם תעניק הגנה מפני השמש.

לא רק לגינה הפרטית

ספסל נדנדה יכול להתאים לגינה אך לא רק. הוא מתאים מאד לשילוב בשבילים ציבוריים כמקום מפנק שעוברי אורח יכולים לשבת ולנוח עליו. הוא יכול להיות מונח במרכזים מסחריים פתוחים ולהעניק לקונים רגע של הפסקה, שחרור ואיסוף כוחות להמשיך בקניות. אמרנו שיש לתנועה יכולת להשפיע על מצב הרוח וישנם שלל מקומות בהם נרצה להעלות אותו.

מבחינת מבנים פרטיים, במידה ויש מקום לכך, הספסל יוכל להשתלב גם במרפסת ובעליית הגג. במידה ואין מספיק מקום, אפשר לברר פרטים על כיסא נדנדה שלא מחייב מרחב גדול שיעניק את התחושה הזהה מבחינת התנועה והנאה מהשהות בחוץ. לא פעם אנשים מופתעים כיצד אפשר לשדרג את המרחב בעזרת רהיט אחד בלבד (ואפשר גם יותר מכך). חשיבה על עיצוב המרחב החיצוני מובילה לניצול רב שלו.

ספסל עץ לגינה

העץ משתלב היטב בכל מרחב. הוא מרשים, יציב ויכול להגיע בגימור טבעי או בשלל צבעים. המראה הטבעי משתלב היטב בכל גינה ואפילו, מרפסת ובמקומות ציבוריים. כיוון שהעץ לא מושפע מהקור או החום, אין כל מניעה להשתמש ברהיט בימים חמים או כשמתחיל להיות קר. הוא תמיד נעים, הידיות בצדדים מתאימות להישענות ומנגנון התנועה טבעי. העץ הוא הפתרון הטוב ביותר לרהיטי גינה וזאת בתנאי שהוא עובר עיבוד מתאים.

דרך העץ מתמחים ביצירת רהיטי עץ לגינה ולמרחבים השונים וכל זאת בהתאם לבקשות הלקוח. אנו מקפידים לייצר כל פריט באופן אישי, לתת תשומת לב לכל שלב בדרך ונשמח ללוות אותך מההתעניינות הראשונית ועד שהספסל יהיה מונח בדיוק היכן שהתכוונת. אנחנו נשמח ליצור עבורך רהיט איכותי שישדרג את הסביבה.

רוצים להזמין ספסל נדנדה לגינה?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר:

054-2271180

 

אתם מוזמנים גם לעיין בקטלוג הרהיטים שלנו. 

 

 

 

דילוג לתוכן