נדנדה בצבע שמנת לסביבה מושלמת

נדנדה בצבע שמנת היא רהיט חוץ קלאסי שיכול להגיע במידות שונות. הנדנדה יכולה להיות לאדם יחיד, שניים, שלושה ואפילו ארבעה. מתוך מבחר הדגמים אפשר לראות כאלה שמגיעים ללא סכך וכאלה שמגיעים עם סכך מובנה. צבע השמנת מחמיא לכל חלל, הוא משתלב מצוין עם כל רהיט וכאשר מדובר על נדנדת עץ, האיכות והנראות בלתי מתפשרת.

לעץ יש יתרונות רבים. הוא עוצמתי, מחזיק מעמד לאורך שנים ומשתלב באופן טבעי בחלל. העץ חזק, הוא לא סובל מקורוזיה ולכן אינו מתפרק. רהיטים מעץ מלא לא סופגים אליהם את הטמפרטורה שבחוץ ולכן גם אם הם חשופים לשמש אפשר להשתמש בהם ללא חשש ובלי להוסיף כריות או אמצעים נוספים.

כמובן, בחירה ברהיט מעץ צריכה להתבצע ממקום שזוהי ההתמחות שלו, מקום שמכיר את העבודה עם העץ ומשקיע בו משלב העיבוד ועד לאחר הגימור. ב"דרך העץ" מתמחים ביצירת רהיטי גן, כסאות נדנדה ונדנדות בעבודת יד, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מחפשים נדנדה איכותית ונוחה? צלצלו אלינו:

054-2271180

 

מקומות בהם נדנדה בצבע שמנת תשתלב מצוין

נדנדת שמנת יכולה להשתלב כמעט בכל מקום. מעבר לנדנדה שמעניקה תחושה רגועה ונינוחה מיד כשעולים עליה, הצבע שלה מחמיא לכל חלל, חיצוני או פנימי והיא אפילו מתאימה לאזורים שמקבלים אליהם קהל מגוון ממקומות שונים.

נדנדה בצבע שמנת

בגינה של הבית

גינת הבית תהיה מושלמת כשיהיו בה רהיטים שמעודדים את היציאה אליה. נדנדה בצבע שמנת משתלבת עם כל רהיט וכל פרט והיא מהווה סיבה מצוינת לבלות בחוץ. בין היתר אפשר לבחור בנדנדת יחיד, לשניים, שלושה ואפילו ארבעה אנשים. כל שמומלץ לעשות הוא להתאים בין הגודל של המרחב החיצוני והציפיות האישיות לבין הגודל של הנדנדה.

בקדמת הבית

נדנדת יחיד או זוגית תוכל להשתלב בקדמת הבית. במידה מסוימת המראה מזכיר סרטים אמריקאיים, אך מה שטוב בסרטים, טוב הרבה יותר במציאות. נדנדת עץ בצבע שמנת היא נדנדה קלאסית, שמשתלבת בכל סביבה ואין זה משנה מה הצבע של הבית, של דלת הכניסה או כל פרט אחר בסביבה. זוהי דרך מושלמת להחמיא לבית כבר ממבט ראשון.

במרפסת גדולה או קטנה

גם בבתים משותפים אפשר להציב נדנדה. בדרך כלל תהיה זו נדנדת יחיד כיוון שברוב המרפסות אין מקום רב, אך אפשר גם לשקול להציב ספסל נדנדה. המרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית ויכולה להיות המקום הרגוע שכיף לצאת אליו.

רוצים לקבל יותר פרטים על נדנדה או לבצע הזמנה? צרו איתנו קשר עוד היום

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

בכניסה או בתוך הקליניקה

קליניקות אשר מקבלות אליהן מטופלים ייהנו מאד מתוספת של נדנדה. היא גם נראית מעולה, גם מחמיאה למקום כולו וגם מאפשרת למטופלים להמתין בנינוחות. המטופלים צפויים ליהנות מהנדנוד ולהיכנס רגועים אל הטיפול. זוהי דרך מושלמת לדאוג למטופלים כבר מהרגע הראשון ולתת להם הרגשה נינוחה לאורך כל השהות שלהם במקום.

בחדר התינוק או התינוקת

נדנדת יחיד בצבע שמנת יכולה להיות מושלמת לחדר התינוק או התינוקת או להיות בסלון. התינוקות מתחברים באופן טבעי לתחושת הנדנוד. הם מכירים אותה היטב כעוברים והנדנדה מושלמת הן להרגעה והן להנקה. בסיום השימוש וכשהילד גדל אפשר להעביר את הנדנדה לכל אחד מהמקומות האחרים שברשימה.

במרחבים ציבוריים רבים

נדנדה בצבע שמנת העשויה מעץ היא נדנדה קלאסית שיכולה להשתלב בשלל מקומות, פרטיים וציבוריים. היא יכולה להיות באמצע המרכז המסחרי, בצדי שבילי הליכה וכל מקום שמקבל אליו ציבור. מחקרים מצאו כי הנדנוד מרגיע, מה שאומר שבכל מקום בו יש צורך להמתין, אפשר לשים נדנדה והתחושה של האנשים שמגיעים אליו תהיה הרבה יותר נעימה.

להזמנת נדנדה מעץ בצבע שמנת צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן