ספסל מעץ לגינה – להפוך את הגינה שלך למרחב שכיף לשהות בו

הגינה שלך היא אזור שכדאי להשקיע בו. ברגע שהיא תהיה מעוצבת, נעימה ושיהיו לך רהיטים מתאימים, תהיה לך אפשרות ליהנות ממנה לאורך שעות ולהזמין אורחים. רהיטי הגינה יעזרו לך לעצב אותה בדרך שתמיד רצית והם אלו שיאפשרו לך לשבת בנינוחות.

בישראל כמעט ואין ימים בהם אי אפשר לצאת החוצה. ספסל מעץ לגינה יוכל להיות שימושי מאד לאורך רוב חודשי השנה ולכן זה הזמן לבחור את הספסל המתאים לך ולגינה שלך.

סוגי ספסלים מעץ לגינה

בקטלוג שלנו אפשר לראות סוגים שונים של ספסלי גינה. ההבדלים בין הספסלים השונים באים לידי ביטוי בגודל של כל ספסל ובתנועה. אפשר להתרשם באתר מספסל נדנדה או ספסל קבוע וכמו כן ניתן לבצע התאמה אישית של הרהיטים.

הספסלים הקבועים מגיעים כשבצדדים ישנן ידיות אחיזה והמשענת נוחה. העיצוב מאפשר לשבת על הספסל לאורך שעות רבות ופשוט ליהנות מהאוויר הפתוח והסביבה. על הספסלים אפשר לשבת לבד, בזוג ואפילו בשלישייה.

אהבתם את הרעיון, אבל עדיין מתלבטים? צלצלו אלינו:

054-2271180

יחד נוכל להתאים עבורכם את הספסל באופן מושלם

ספסלי הנדנדה נעים בעדינות. גם הם מגיעים עם ידיות בצדדים והמשענת שלהם נוחה מאד. אפשר לבלות שעות רבות בישיבה והם מהווים תוספת מעולה לכל גינה. מבחינת העיצוב, אפשר לראות כי ישנם ספסלי נדנדה אשר מתאימים יותר למשטחים רכים, כמו דשא וספסלים המיועדים למשטחים קשים כמו דק או בטון.

מקומות בהם ניתן להציב ספסל מעץ לגינה

אפשר להציב את הספסל במקומות שונים בגינה ובחצר. תודות למראה המרשים והשימוש בעץ גושני מלא הוא ישתלב בשלל אזורים בגינה ומחוץ לבית.

ספסל מעץ לגינה

ספסל כפינת ישיבה

אם יש לך פרגולה בגינה ועתה עומדת לפנייך השאלה אילו רהיטי חוץ יתאימו למקום, עלייך לשקול להוסיף ספסל מעץ לגינה. הספסל יוכל לשמש כמקום ישיבה פרקטי ונוח. הוא יכול להגיע בגדלים שונים ובאפשרותך לבקש לבצע ייצור בהתאמה אישית.

ספסל בכניסה לבית

ספסל אשר מוצב בכניסה לבית מעניק תחושה נעימה כבר מהרגע הראשון ובנוסף הוא נוח מאד. בין אם ברצונך להחליף את המגפיים המלוכלכים מבוץ בלי להיכנס איתם לתוך הבית ובין אם הוא ישמש להנחת השקיות והתיקים לפני הכניסה כדי לפנות את הידיים, הוא יהיה שימושי ויחמיא למרחב כולו.

ספסל מעץ לגינה עם ארגז אחסון

בינות העצים

אם יש לך גינה רחבה ועצים שמפוזרים בשטח, זכית. ספסלים אשר יהיו בין העצים יהיו תוספת נפלאה. הם ישמשו בתור אלמנט עיצובי נוסף שישתלב באופן מושלם במקום וכמובן הם יהיו שימושיים ויאפשרו לך ליהנות מהטבע שיצרת במקום.

לצד השביל

שבילי הגישה יכולים להיות מיקום מצוין לספסל. במקרה והמקום עצמו מאפשר זאת (מבחינת המרחב והגודל), ניתן לשים ספסל או ספסלים וליהנות ממנוחה בגינה. מומלץ להסתכל על הקטלוג ולהתרשם מהאפשרויות העומדות לפנייך.

במקומות ציבוריים

הספסלים יכולים להשתלב לא רק בשטחים פרטיים אלא גם ציבוריים ומסחריים. אפשר לראות שכמעט בכל פארק יש מקומות ישיבה וההחלטה מאיזה חומר הם יהיו חייבת להיות גם החלטה פרקטית. היתרון של עץ שמעובד בדרך הנכונה הוא העמידות שלו לזמן רב, מה שמאפשר לך ליהנות ממראה מרשים לאורך שנים.

להתאים ספסל מעץ לגינה שלך

לא כל רהיט  ולא כל ספסל מעץ לגינה יתאים לחצר שלך. בדרך העץ מחכים לך ספסלים קבועים או מתנדנדים וכן אפשר לבצע התאמות של הגודל של הספסל ולבחור את הצבע המתאים לגינה. כיוון שכל רהיט מיוצר במיוחד עבור בעליו, אפשרויות העיצוב רבות.

מדידת המרחב הקיים שלך היא השלב הראשון שיעזור לך לקבוע איזה ספסל יתאים לך. כדאי לחשוב היכן הספסל יעמוד וזאת כדי לוודא כי ניתן יהיה לגשת אליו בקלות. לאחר מכן ניתן להתחיל לחשוב על הצבע, לבחון את הצבעים הקיימים במקום ובהתאם לבקש לצבוע את הספסל. לבסוף אפשר לחשוב אם ישנם רהיטים נוספים שישתלבו זה עם זה וכך לעצב לעצמך מתחם שמתאים בדיוק לציפיות שלך.

נשמח לעמוד לרשותך

בדרך העץ אנו מתמחים בריהוט חוץ. אנו מכירים היטב את יכולותיו של העץ ומעריכים את חומר הגלם. כל רהיט מקבל אצלנו יחס אישי וכל לקוח יכול להגשים חלומות. אנו מזמינים אותך להסתכל על הקטלוג הרהיטים באתר, להתרשם וליצור עמנו קשר. נשמח לייצר עבורך ספסל מעץ לגינה וכדי שזה יקרה כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

לפרטים נוספים והזמנות צלצלו עוד היום:

054-2271180

דילוג לתוכן