ספסל כניסה לבית

הכניסה לבית משפיע על התחושה הראשונית ממנו. בין אם מדובר על כניסה יום יומית שלך מהעבודה, קניות או איסוף הילדים ובין אם אורחים מגיעים אלייך, האווירה של הכניסה צריכה לייצג את מה שחשוב לך. ספסל כניסה לבית משתלב בבתי קרקע ובדירות. הוא מוסיף לנראות של המקום ויוצר כניסה נוחה יותר.

שימושי הספסל בכניסה לבית

השאלה מדוע צריך לשים ספסל בכניסה יכולה לעלות אצלך. רובנו מבינים מהם היתרונות של ספסלי גינה אך לא מכירים את השימושים הבאים:

  • התארגנות לפני היציאה מהבית

קל יותר להתארגן בעת היציאה מהבית כשיש מקום לשבת עליו. הספסל יכול להיות בתוך הבית או מחוצה לו. אפשר לשבת עליו לצורך קשירת השרוכים והתארגנות אחרונה לפני היציאה לדרך. כמו כן, ניתן להניח עליו את התיק לצורך סידור המעיל.

ספסל כניסה לבית

  • הנחת החפצים והקניות

ההגעה לבית יכולה להתבצע פעמים רבות עם דברים בידיים כמו קניות. הנחת השקיות, התיק או אפילו הז'קט שנלקח מהרכב על הרצפה היא לא פעולה ראויה וכאשר יש ספסל שאפשר להניח אליו את כל הדברים הכניסה לבית נעשית בנינוחות.

  • אסתטיקה של רחבת הכניסה

ספסל כניסה לבית שעשוי מעץ מוסיף לעיצוב בכניסה. הוא יכול להיות בצבעו הטבעי ויכול להיות צבוע כך שיחמיא למרחב הראשון שרואים בעת ההגעה לבית. העיצוב הוא מכלול של פריטים ורהיטים ובחירה בעץ מתאימה גם בתור רהיט שנמצא בחוץ וחשוף לגשם ולשמש.

  • ישיבה בפתח הבית

ישנם בתים רבים אשר הכניסה אליהם היא דרך שביל שבצדיו פרחים וצמחים. אין כל סיבה שאותו השביל יקבל מבט חטוף בלבד כשעוברים בו. ספסלים המוצים בכניסה יכולים להיות נוחים מאד לישיבה, גם ללא תוספת כריות והישיבה עליהם מאפשר

ספסל כניסה לבית - שלבי עבודה

בחירת ספסל לכניסה

רהיט אשר מונח בכניסה לבית צריך להיות נוח ובאותו הזמן להוסיף לעיצוב של המקום. כיוון שמדובר באחד הפריטים הראשונים שייראו בהגעה לבית, יש להתאים אותו מבחינת החומר, הצבע, הדגם והגודל. ספסלים אשר עשויים עץ מביאים איתם גושניות מרשימה. הם יכולים להיות צבועים בלק שקוף אשר מדגיש את הטבעיות של החומר ואפשר לצבוע אותם בצבעים אטומים.

הדגם והגודל צריכים להתאים למקום הקיים. המטרה הראשונית היא ליצור חיבור בין כל הפריטים שיהיו בכניסה ושאלו ישרתו אותך. לכן, אפשר לבחור בגודל קיים מקטלוג ואפשר ליצור עמנו קשר על מנת לראות כיצד ניתן לייצר את הספסל הרצוי במידות המתאימות לכניסה.

מגוון רהיטי עץ

ישנם מגוון רהיטי עץ אשר משתלבים נפלא בבית ומחוצה לו. נדנדות, ספסלים, שולחנות ועוד. שילוב בין מספר פריטים מביא לתוצאה של מרחב שנעים להסתכל עליו, להסתובב בו ולשבת בו בנוחות. באפשרותך להתרשם ממגוון רהיטי העץ בקטלוג  הרהיטים שבאתר.

תהליך הייצור

בשלב הראשון המטרה היא להבין מה הרצון והצורך שלך. חשוב לבחור ברהיט שיחמיא לסביבה בה הוא נמצא ושיתאים מבחינת הגודל. לאחר התכנון אפשר לפנות אל תהליך הייצור בו כל רהיט מקבל יחס אישי. ספסל כניסה לבית מעץ יוסיף לאסתטיקה של הכניסה ותודות לייצור הקפדני ורמת הגימור הגבוהה, הוא יוכל לשמש אותך לאורך שנים ויתמודד היטב עם גשמים וימי שמש.

בדרך העץ אנו יוצרים רהיטי גן מעץ מלא. עיצוב הספסלים נעשה בקו הייחודי המאפיין אותנו והייצור מתחיל לאחר שנבין בדיוק את הצרכים שלך. אנו שמחים ללוות את לקוחותינו מרגע השאלה הראשונה, לאורך בחירת הרהיטים המתאימים עבורם ועד להבאתם לבית.

לפרטים נוספים ובחירת רהיט נוח לבית ולגינה צלצלו אלינו:

054-2271180

דילוג לתוכן