ספסלי עץ מעוצבים ושילובם במרחב

ספסלים הם אחד מהרהיטים שיכולים לשמש אותנו בחלל החיצוני לבית. הם יכולים להיות מוצבים בכניסה לבית ולהעניק לנו מקום ישיבה נוח להחלפת נעליים, צפייה בחוץ או הנחת שקיות קניות בזמן שאנחנו פותחים את הבית. הספסלים מתאימים למרפסות, קטנות או גדולות ועוזרים לנו לנצל את המרחב הקיים באופן נוח ובו זמנית לעצב אותו.

להזמנת ספסלים מעוצבים צלצלו אלינו:

054-2271180

ספסלי עץ מעוצבים משתלבים בקלות בגינות, ברחבת היציאה מהבית או בין העצים. הם שימושיים, מאפשרים לאורחים להתיישב בנוחות ותודות לחומר ממנו הם עשויים, הם משתלבים בקלות במרחב.

למה דווקא ספסלי עץ מעוצבים הם הבחירה הטובה למרחב?

ספסלי העץ משתלבים בקלות במרחב. העץ הוא חומר חם ונעים. הוא יכול לבוא בגימור טבעי או בשלל צבעים, לבחירתנו. בטיפול נכון הוא יחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולכן חשוב שהוא לא רק יהיה יפה אלא שהוא יקבל גימור מקצועי ושכבות של צבע ולכה שיגנו עליו.

ספסלי עץ מעוצבים לגינה

ספסלים מעץ מתוכננים בקפידה כך שהם מתאימים למרחב בו הם יוצבו. הם עמידים, ארגונומיים וניתן לשבת עליהם בכל יום בשנה. בנוסף, קל לשלב בין הספסלים לבין רהיטים אחרים כמו שולחנות, פינות ישיבה, נדנדות לחצר וכן לבחור בספסל נדנדה או ספסל עם מקום אחסון.

טיפים לבחירת ספסל מעוצב

ישנם רהיטים שונים שיכולים להחמיא לחצר או למרפסת שלנו. בעת בחירת ספסל עלינו להסתכל על הנקודות הבאות ובהתאם לבצע את הבחירה הנכונה עבורנו:

נראות

השיקול הראשון שרובנו נתייחס אליו הוא הנראות של הספסל. כשאנחנו מעצבים את הגינה, המרפסת או החלל החיצוני לבית, אנחנו חושבים כיצד המקום ייראה ורוצים להתגאות בו. ישנו יתרון לבחירת ספסל מעוצב, כיוון שהם מעניקים את המראה המרשים של העץ והם מעוצבים כך שהם משתלבים בגינה בטבעיות.

נוחות

רהיטי הגינה שלנו חייבים להיות נוחים. הם צריכים לשמש אותנו בכל יום של השנה ולכן חשוב שהם גם יהיו ארגונומיים וגם לא יושפעו ממזג האוויר כך שנוכל לשבת עליהם בלי להרגיש שהקור חודר אלינו מהרהיט או שהחום בלתי נסבל. אחד מבין היתרונות הרבים של העץ הוא שתמיד נעים לשבת עליו.

ספסלי עץ מעוצבים למרפסת

החומר

החומר ממנו יהיה עשוי הספסל שלנו צריך להשתלב בחוץ ועליו להישמר לאורך שנים. בזמן שהצבע של רהיטי הפלסטיק נוטה לדהות עם השנים וכשרהיטי הברזל מעלים חלודה, העץ נשאר כפי שהוא. כל זאת בתנאי שהוא זכה לתהליך ייצור מוקפד ורמת גימור גבוהה.

אופן הבניה

חשוב מאד לבדוק כי הרהיטים המיועדים לגינה נבנים באופן המתאים לסוג החומר ולעמידה בחוץ. יש לשים לב כי התכנון מתאים לסוג העץ וכי הגימור מאפשר לעץ לעמוד גם מתחת לשמש ישירה בלי שהצבע ידהה. לשם כך נדרשות שכבות של צבע ומומלץ לשאול על כך את העסק.

גודל

הגודל של הרהיטים צריך להתאים לחלל הקיים. בין אם בחרנו להציב ספסלי עץ מעוצבים בין העצים ובין אם במרפסת, נצטרך לוודא כי הגישה אליהם תהיה פשוטה ונוח ושהם יחמיאו למרחב ולא יגבילו את התנועה. בדרך העץ אנו מייצרים רהיטים במידות שונות ולכן הספסלים יכולים להתאים גם למרפסות וגם לגינות גדולות.

כאן יוצרים רהיטי עץ באהבה

בדרך העץ אנו יוצרים כל רהיט באופן אישי ועם תשומת לב רבה לכל התהליך. אנו מלווים את לקוחותינו משלב ההתלבטות הראשוני בין הרהיטים השונים, מתאימים את הרהיט למרחב ומבטיחים גימור מושלם בצבע טבעי או בשלל צבעים לפי בחירה. כדי שנוכל להביא גם אליכם ספסלי עץ מעוצבים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

להזמנות ובירורים בנושא ספסלי עץ מעוצבים צלצלו אלינו:

054-2271180

דילוג לתוכן