נדנדה תלת מושבית לאירוח מושלם

נדנדה תלת מושבית מתאימה לישיבה של שלושה מבוגרים. ישנם דגמים שונים של הנדנדה כשההבדל בניהם הוא בעיקר בנראות, אך כולם מעניקים את התחושה הנינוחה של תנועתיות עדינה ומהנה. הנדנדה עשויה מעץ מלא שמקבל יחס מוקפד, מרגע התכנון, לאורך תהליך הייצור, בגימור המתאים לעץ ועד להצבתה אצלך בחצר.

ההבדלים בין נדנדות ממתכת לבין נדנדות מעץ מלא, באים לידי ביטוי בעיצוב ובשימוש. שלא כמו המתכת שסופגת אליה את הטמפרטורה ומושפעת מהחום והגשם, רהיט מעץ יכול לשמש אותך גם כשקריר או חמים בחוץ. נוסף על כך, העץ הופך את החצר שלך למרשימה ומעניק לך איכות שתשמש אותך לאורך שנים.

אירוח מושלם בחצר

החצר שלך יכולה להיות המקום המושלם לבלות בו. לשם כך חשוב שהיא תהיה מזמינה, מבחינת הנראות ומבחינת הריהוט שיהיה בה. בתוך גינה צבעונית נדנדה תלת מושבית תמיד תהיה תוספת מושלמת. היא "תזמין" אותך לצאת החוצה ולבלות באוויר הפתוח במקום בתוך הבית. הנדנדה תוכל לשמש אותך בזמן אירוח של מבוגרים או של ילדים.

נדנדה תלת מושבית

על מנת להנות מהאווירה המושלמת, מומלץ לחשוב על הגינה כמכלול ולשם כך לבחון את כל הריהוט שיכול להשתלב בה, לרבות ספסלים, שולחן עץ ועוד. ברגע שהריהוט מיוצר עבורך בהזמנה אישית כל שיש לעשות הוא לבחור את הפריטים המתאימים עבורך, את הצבעים ואנחנו נדאג לייצור איכותי.

הפרטים ה"קטנים" שיוצרים רגעים מושלמים

בבחירת ריהוט החצר שלך עלייך לדעת כי הפרטים הקטנים הם אלו שיצרו עבורך את הרגעים הטובים ביותר. חשוב שהנדנדה תתאים ברוחבה גם לישיבה נוחה וגם תשתלב במרחב ואפשר יהיה להגיע אליה ללא קושי (וכמובן להתנדנד בחופשיות). נקודה נוספת היא הנראות של הנדנדה אל מול נראות החצר. אם ברור לך כי נדנדה יכולה להוסיף לחלל, אך יש לך שאלות הנוגעות לעיצוב ולגודל, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

בבחירת נדנדה יש להתייחס אל החומר ממנו היא מיוצרת. העץ המלא מבטיח רהיט גינה שנעים לשבת עליו לאורך כל ימות השנה. כאשר העץ עובר הליך גימור מתאים, התוצאה היא רהיט חוץ שישמש אותך לאורך שנים רבות. בתהליך זה יש להקפיד על צבע שימנע מקרני השמש (UV) לפגוע בעץ או בצבע. בנוסף מומלץ לשקול הזמנת נדנדה המשולבת עם סכך וזאת כדי להגן עליה ועלייך מפני חשיפה לשמש.

כל המשפחה יכולה להנות יחד

העיצובים השונים של הנדנדות מאפשרים לכל המשפחה להנות מהחצר. נדנדה זו מתאימה לשלושה מבוגרים, אך גם הילדים יכולים להתיישב עליה בקלות. בנוסף, ניתן להזמין נדנדה אשר לצדה, באותו מתקן, ישנה גם נדנדה לילדים שמתנדנדת באופן עצמאי ואינה מושפעת מקצב התנועה של זו הגדולה.

הנדנדות יכולות להתאים לחצר ולעתים אף למרפסת גדולה. ניתן להציבן לצד הבריכה ובמתחמים רבים נוספים. את הנדנדות אפשר להציב באזורים מוצלים, אך הן יכולות לעמוד גם בשמש ולשם כך ישנו דגם שמיוצר עם סכך. תודות לנוחות הישיבה והבחירה האישית בדגם של נדנדה תלת מושבית לגינה שלך, כל אחד ואחת יכולים להנות מהרוגע שמגיע מהתנועה.

משלב התכנון ועד להצבת הריהוט – אנחנו עומדים לרשותך

בדרך העץ אנו מלווים את הלקוחות משלב הגדרת החלום ועד להצבתו בשטח. אנו מזמינים אותך לתכנן אתנו את החצר שלך, כולה או רק נדנדה תלת מושבית. נשמח ללוות אותך, לבדוק יחד איתך מהו גודל הנדנדה המושלם עבורך ובאלו צבעים עליה להיות. לאחר מכן נתחיל בייצור אישי ובסוף נדאג להוביל ולהציב את הנדנדה אצלך בחצר. 

להזמנת נדנדה תלת מושבית צלצלו אלינו כבר היום:

054-2271180

דילוג לתוכן