נדנדה של פעם

העולם שלנו מתקדם בקצב מסחרר. אנחנו נושאים עלינו טלפונים חכמים ויכולים להיות "מחוברים" לכל מה שקורה בכל רגע. הכל משתנה סביבנו כל כך מהר, אבל ישנם דברים שנשארים פשוט כמו שהם. ישנן חוויות שאינן משתנות ושהעולם הדיגיטלי לא יכול להחליף. מתקני השעשועים שליוו אותנו בילדות יכולים ללוות אותנו ואת ילדינו.

נדנדה של פעם – הנאה פשוטה

ההנאות הפשוטות בחיים צריכות להיות חלק מהיום שלנו. הן מאפשרות לנו להירגע ולמצוא רגע של שקט. גם אם היה לנו יום עמוס או עמדנו בפקק, הידיעה שנוכל להירגע במקום הכי חשוב לנו, בבית, יכולה להעלות את התחושה הטובה שאנו רוצים לחוות. הבית שלנו, האווירה והריהוט שיש בו ובמרחב החיצוני שלו, מעניקים לנו את הרגעים הכי טובים.

אוהבים להתנדנד?

לבחירת נדנדה והזמנות ביקרו בקטלוג הרהיטים שלנו או צלצלו עוד היום:

054-2271180

 

נדנדה של פעם יכולה להגיע במגוון דגמים ולהיות בבית, במרפסת או בחצר. המשותף לכל האפשרויות הוא הרוגע שהיא מביאה איתה. היום זה קל ופשוט לדאוג לנדנדה איכותית שתעניק לך ולמשפחה שלך בדיוק את הרגעים הנינוחים שחשובים בחיים.

נדנדה של פעם

סוגי נדנדות

ישנן נדנדות מדגמים שונים והמשותף לכולן הוא התנועה העדינה שהן מעניקות בעת ישיבה עליהן. התנועה מביאה איתה זיכרונות ילדות ומדובר בהנאה קטנה ומפנקת שיכולה להיות אצלך בבית. את הדגמים השונים ניתן לחלק לקטגוריות הבאות:

  • נדנדה לילדים

נדנדה לילדים – זה חלום של כל ילד וילדה. הם רוצים נדנדה שדומה לזו שנמצאת בגני השעשועים אך משתלבת בבית, במרפסת ובחוץ. ילדים אוהבים את הנדנדה ויכולים לבלות עליה, תחת השגחה, במשך שעות רבות. מבחינת התקנה, הפעולה פשוטה, בטוחה והיא יכולה להגיע בחלק ממבנה של נדנדה גדולה למבוגרים שנמצאת בגינה או במרפסת.

  • נדנדה למבוגרים

נדנדה שיכולה להתאים לחצר ולמרפסת. היא יכולה להגיע במידות שונות ויכולים לשבת עליה שניים או שלושה אנשים. בישיבה עליה אפשר לנוע בעדינות וליהנות מהשלווה יחד עם חברים או לבד. אפשר לראות את הדגמים השונים והזמין אותה עם תוספת של נדנדת ילדים, קירוי ומדפים לכיבוד.

  • כיסא נדנדה

כסאות נדנדה, שמוכרים לנו מבית סבתא וההורים. הכיסא מתנדנד בנדנוד עדין ונעים, התנועה מרגיעה ואפשר לבלות עליו בחצר או בבית, מול הטלוויזיה או עם התינוק הקטן. הכיסא יכול להשתלב בקלות בחלל, הוא יציב, נוח לישיבה ואפשר להזמינו בצבעים שונים.

יצירת סביבה נעימה לבילוי ואירוח

הבית והחצר שלך הם אזורים שצריכים לשרת אותך. בין אם ברצונך לבלות לבד או יחד עם המשפחה ובין אם מגיעים אלייך אורחים. הישיבה תהיה חלק מהחוויה ובאפשרותך לעצב את האזור כולו עם רהיטי עץ איכותיים. העץ הוא חומר אידאלי לשילוב ברהיטים בית וחוץ. הוא אינו מתחמם או מתקרר ובטיפול נכון ישמש אותך לאורך שנים רבות.

נדנדה של פעם עם גגון

בבחינת הנדנדות השונות עלייך לחשוב אם ברצונך להציב נדנדה של פעם יחידה, לשים מספר נדנדות מסוגים שונים ואם ישנו ריהוט או ישנם אביזרים שיוכלו להשלים את האווירה הרצויה לך. את הרהיטים ניתן להזמין בצבעים שיהיו תואמים או משלימים זה לזה והעיצוב יכול וצריך לשרת את החלל בו הוא צפוי לעמוד.

נשמח לעמוד לרשותך

דרך העץ מתמחה ברהיטי עץ לגינה ולבית. הנדנדות שאנו מייצרים מעץ אורן מלא מתאימות לתנאי מזג האוויר הישראלי ויכולות להתמודד גם בתנאי שמש, גשם ואפילו שלג. העיצוב והייצור מביאים אלייך נדנדה של פעם שניתן ליהנות ממנה גם ללא כל ריפוד.

זה הזמן שלך לחשוב ולבחור לבחור בין אחד הדגמים בקטלוג הרהיטים של האתר ולהזמין את הנדנדה שתהיה מושלמת לבית או לגינה שלך. נשמח לקבל את פנייתך ולבחון התאמה של ייצור אישי על פי המידות הנדרשות עבורך.

לפרטים, שאלות והזמנות צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן