נדנדה לגינה 4 מושבים

החשיפה לשמש במידה הנכונה ולאוויר הפתוח חשובה לבריאות שלנו. על אף שישראל היא מדינה שטופת שמש, לאנשים רבים יש מחסור בוויטמין D שמשפיע על התפתחות תופעות כמו אוסטיאופורוזיס. בנוסף, חוסר חשיפה לשמש עלול לעודד התפתחות דיכאון והפרעות שינה.

חשיפה לשמש צריכה להתבצע בצורה נכונה כאשר השעות המועדפות הן לפני 10 בבוקר ולאחר 16 אחר הצהריים. הבעיה היא שבאותן שעות אנשים רבים מתכנסים בבתיהם (או שעוד לא הגיעו מהעבודה) לניהול שגרת הבית.

למצוא סיבות לצאת החוצה

לפעמים יש צורך לייצר סיבות כדי לצאת החוצה. גם מבוגרים וגם ילדים נסגרים פעמים רבות בין קירות הבית ולכן חשוב לייצר הזדמנויות שיעודדו את היציאה החוצה. אלו שמחזיקים בגינה פרטית או משותפת, יכולים לשדרג אותה בעזרת שינויים קלים ולמצוא סיבות רבות לבלות בה. גינות מסודרות, שיש בהן מקומות ישיבה, מעלות את הרצון להיות בהן. דרך אגב, כלל זה תקף גם למרפסות. 

נדנדה לגינה 4 מושבים

רהיטי החוץ ובהם גם נדנדה לגינה 4 מושבים, מעניקים שעות רבות של רוגע והן סיבה טובה לצאת החוצה. לצד הנדנדה אפשר להניח רהיטים נוספים בהם שולחן שכיף לאכול סביבו, מגשים ואחרים. בגינות בהן ישנו אזור הצללה, אפשר להסתפק בנדנדה בלבד ואלו שאין אזור עם צל אפשר לבחור בנדנדה לגינה עם גגון.

אם אתם מעוניינים בנדנדה גדולה צלצלו:

054-2271180

ליהנות באוויר הפתוח

לעתים, כל שנדרש כדי ליהנות מהאוויר הפתוח הוא יצירת סביבה מתאימה. שילוב בין הרהיטים הנכונים, יצירת שבילים בגינה, צמחים שאינם דורשים עבודות תחזוקה רבות ופריטים אישיים, הופך את החלל הפתוח למקום אישי שכיף להיות בו.

אפשר למצוא היום שלל פריטי גינה שישדרגו את המראה מיד ואלו אשר חושבים שאינם יודעים מה בדיוק יתאים לחצר יכולים להתייעץ עמנו ולקרוא עוד טיפים כאן באתר.

בחירת נדנדה לגינה 4 מושבים 

הבחירה לשדרג את הגינה עם נדנדה מפנקת היא בחירה טבעית. היתרון של זו הגדולה הוא שמספר אנשים יכולים לעלות עליה בו זמנית או אדם אחד יכול להתפרס ולשכב עליה בנינוחות. נדנדת העץ מעניקה את התחושה הנפלאה של תנועה מרגיעה והעץ עצמו אינו מתחמם או מתקרר. לכן, אפשר יהיה לבלות בחוץ גם לאחר יום חם ושמשי או כשמזג האוויר מתחיל להתקרר.

בבחירת הנדנדה כדאי לחשוב על רהיט שיהיה בגינה לאורך זמן. העץ הוא אחד החומרים היציבים שדורש טיפול מינימלי ושלא כמו המתכת, הוא אינו מחליד. בדרך העץ אפשר למצוא דגמי נדנדות עם גגון, ללא גגון ועם נדנדה לילדים קטנים. כמו כן, ישנם רהיטי חוץ משלימים שיכולים לשדרג כל חלל.לבחירת רהיט מתאים אתם מוזמנים לעניין בקטלוג הרהיטים שלנו. 

המומחיות שלנו היא יצירה בעץ. כל רהיט מקבל מאיתנו תשומת לב מלאה, משלב התכנון ועד להבאתו לחצר. בהתאם לדרישותיך, הגימור יכול לשמור על המראה הטבעי של העץ או להגיע בשלל צבעים. נשמח לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך. 

להזמנות נדנדה לגינה 4 מושבים צלצלו כבר היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן