נדנדה לגינה מעץ טיק – ליהנות מרהיט איכותי

נדנדת גינה היא רהיט מרשים והיא משתלבת בקלות בכל סביבה חיצונית ואפילו במרפסת רחבה. עץ הטיק מוסיף לה עוצמה והופך אותה לא רק לרהיט שכיף להשתמש בו אלא לאלמנט עיצובי מרשים בחצר. אם יש לך גינה, רהיטי העץ יוסיפו ויתרמו להנאה שלך ממנה ואנו מייצרים נדנדות איכותיות ומרשימות מעץ טייק.

רקע על עץ טיק ושימושים בסביבה הביתית

עץ טיק הוא עץ קשה, עמיד איכותי. העץ גדל במרכז יבשת אסיה ומתמודד במהלך הגידול עם מונסונים, לחות, שרב, גשמים ורוחות. תנאי גידול אלו הם אלו שגרמו לעץ לפתח תכונות עמידות ולסיבים גמישים אשר אינם נסדקים או נשברים. תכונות אלו באות לידי ביטוי גם בשימוש בעץ ברהיטי חוץ.

בעבר, שימש עץ הטיק לתעשיית הספנות ולבניית דקים. כיוון שהוא מכיל באופן טבעי אחוז גבוה של שומן, הוא מתמודד היטב בסביבת מים ואינו סובל מריקבון ובקטריות. כמו כן, תודות לעמידות הגבוהה אין כל צורך לבצע עבודות תחזוקה והמראה שלו יישאר כפי שהוא לאורך שנים רבות.

היום אפשר לראות כי נעשה שימוש בעץ בדקים וכן ברהיטי גינה. אנו, בדרך העץ, מייצרים נדנדה לגינה מעץ טיק ומזמינים אותך להסתכל על הדגמים השונים שבקטלוג או לפנות אלינו בבקשה לייצור אישי.

רוצים נדנדה מיוחדת? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

דגשים שיש להתייחס אליהם בהזמנת נדנדה לגינה מעץ טיק

בבחירת נדנדה לגינה חשוב להתייחס למספר דגשים אשר יהפכו אותה לרהיט שימושי לשנים רבות. קניית נדנדה יכולה להיות חד פעמית ולהסב לך שעות רבות של הנאה. אנו שמים דגשים על כל הנקודות הבאות:

  • חומר גלם איכותי – חומר הגלם הוא שיקבע אם הנדנדה תשמש אותך לאורך שנים או לתקופה קצרה בלבד. השימוש בעץ טיק מבטיח לך רהיט גינה לטווח הארוך. העץ האיכותי מחזיק מעמד שנים, הוא אינו רגיש למזג האוויר ואין כל צורך לבצע עבודות תחזוקה כיוון שהוא שומר על הנראות המקורית שלו.

נדנדה לגינה מעץ טיק

  • מסגרת חזקה – המסגרת של נדנדת העץ חייבת להיות חזקה. עליה להחזיק את משקל האנשים אשר יתנדנדו ובנוסף עליה לעמוד איתנה אל מול פגעי מזג האוויר. ברור כי אין בכוונתך לפגוע בנדנדה, אך עלייך להביא בחשבון כי רוחות, שמש וגשם הם חלק טבעי מחיי הנדנדה ורק מסגרת חזקה שתוכננה בקפידה תוכל להחזיק מעמד שנים רבות.
  • מושב במידות הרצויות – לבחירתך, ניתן לבנות את הנדנדה במידות שונות. ניתן לבחור בנדנדה יחידה, כפולה, לשלושה אנשים ואפילו באחת משולבת עם נדנדת ילדים. על מנת לבחור את הגודל המתאים לך כדאי להפעיל שיקולי נוחות לצד שיקולי גודל החצר הקיימת.
  • אפשרות לגגון הצללה – באפשרותך לבחור בעיצוב המשלב גגון הצללה. אם הנדנדה תעמוד בפני עצמה, בשטח פתוח, יתכן שזה יהיה הדגם המתאים ביותר עבור הגינה שלך. המטרה של הצבת הנדנדה היא להעניק לך שעות רבות של הנאה ולכן מומלץ להסתכל על דגמים עם פתרון הצללה.

רהיטי חוץ משמשים גם כאלמנט עיצוב בחצר

עיצוב החצר או הגינה יאפשר לך להוציא את המקסימום מהשטח הנוכחי. ישנם שלל אלמנטים אשר יחדיו יצרו את המראה הרצוי, בהם: עצים, פרחים, פסלים קטנים, אבנים מיוחדות, שבילים וכמובן, רהיטי חוץ. בין הרהיטים השונים נמצאת נדנדת עץ לגינה מעץ טיק. הנדנדה תהיה שימושית מאד, תעניק לך רגעים קסומים ולצד זאת היא תהווה אלמנט עיצובי מרשים.

נדנדה לגינה מעץ טיק בצבע ירוק

באפשרותך לשלב בין הנדנדה לבין רהיטים נוספים משלימים. למשל, שולחן עץ גושני יכול להשתלב בחוץ וכך גם ספסלים. ניתן להסתכל בקטלוג, להתרשם מאפשרויות העיצוב ובמקביל גם להתייעץ עמנו.

בחשיבה על העיצוב כדאי ליצור קווים שמשלימים זה את זה. ההשלמה יכולה לבוא לידי ביטוי בבחירת חומר זהה לרהיטים ואלמנטים שונים או בבחירת צבעים שחוזרים על עצמם במקומות שונים בחצר. בבחירת הנדנדה כדאי לחשוב כיצד היא תשתלב במרחב ולבחון אילו אלמנטים נוספים יוכלו להחמיא מבחינה עיצובית לגינה שלך.

דרך העץ – ייצור רהיטים בהתאמה אישית

בדרך העץ אנו מעריכים את תהליך היצירה. כל רהיט מקבל אצלנו יחס אישי, משלב התכנון ועד להבאתו לביתך. אנו מזמינים אותך להסתכל בקטלוג הרהיטים שלנו, להתרשם ולפנות אלינו בכל שאלה. נוכל לבצע יחדיו התאמות אישיות ולבחון יחד איתך איזו נדנדת גינה תתאים לך ביותר.

להזמנת נדנדה לגינה מעץ טיק? צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן