נדנדה לגינה לילדים

ילדים קטנים אוהבים להיות בתנועה. הם אוהבים את המרחב, את האוויר ונהנים לעלות על מתקנים שיוצרו במיוחד עבורם, כדוגמת הנדנדה. נדנדה לגינה לילדים יכולה להשתלב בחצרות ובגינות גדולות וקטנות. בייצור בהזמנה אישית ניתן לבחור בין מספר דגמים ולהחליט אם להציב נדנדה אחת יחידה במתקן או שתי נדנדות.

להנות מהגינה בבטחה

הילדים יכולים לצאת אל החצר והחוויה תהיה לא רק מהנה אלא גם בריאה. ישנם יתרונות רבים לחשיפה לאוויר הפתוח ולקרני השמש (בהגבלה) וילדים רבים ישנים טוב יותר ומרגישים טוב לאחר שהם מבלים בחוץ. עם זאת, אם לילדים אין מה לעשות בגינה, הם יעדיפו פעמים רבות להישאר בתוך הבית או שההורים יעדיפו להישאר במקום סגור כי הם והילדים לא מוצאים עניין בגינה.

 

נדנדה לגינה לילדים

נדנדה לגינה לילדים היא סיבה טובה לצאת החוצה ולבלות באוויר הפתוח. תחת השגחת ההורים היא הופכת להיות לא רק משחק אלא זמן איכות משותף. לפעמים הנדנדה היא "תירוץ" לצאת החוצה ולבלות יחד.

בחירת הנדנדה המתאימה לגינה שלך

בחירת רהיט חוץ יכולה להיות פשוטה מאד ברגע שברור לך מהם הקריטריונים שיש לשים לב אליהם. המטרה שלך היא להציב נדנדה אשר תתאים לגינה שלך ולכן עלייך לשים לב לפרטים הבאים:

  • גודל – יש להתחשב בגודל החצר בעת בחירת הנדנדה. אפשר למצוא היום מתקנים שמציעים נדנדה יחידה ומתקנים עם שתיים. כמו כן, ישנם מתקנים המשלבים בין נדנדה למבוגרים לבין אחת לילדים. כדאי תמיד למדוד את גודל החלל לפני ההזמנה.
  • חומר – החומר משפיע על איכות המתקן, על הנראות שלו במרחב וכן על היכולת להשתמש בו לאורך כל ימות השנה. לעץ מלא שעובר יש יתרון כיוון שהוא אינו סופג אליו את החום ולכן הילדים יכולים ליהנות מהחצר בעונות שונות של השנה.
  • גימור – בעת הזמנת נדנדה לגינה מעץ חשוב מאד לבדוק כי הגימור הוא מושלם. הוא חייב להיות מצבע ידידותי לילדים ויש לשים לב כי העץ קיבל את היחס המתאים ואין בו כל פגם שעלול לפגוע בילדים בשעת משחק.
  • בטיחות – נושא זה חשוב בבחירת רהיטי חוץ וחשוב כפליים כאשר מדובר במשחק המיועד לילדים קטנים. מכאן אפשר לראות כי יש יתרון לחברה אשר מתמחה בתחום העץ, מנוסה בייצור נדנדות לילדים ושמקבלת הזמנות אישיות.

נדנדה שהיא רהיט

בוודאי חשוב לך שהגינה שלך תיראה מזמינה. לכן, כל פרט שנמצא בה, מהפרחים ועד לריהוט, חייב להראות טוב. נדנדה לילדים יכולה להשתלב בקלות במרחב. כל שעלייך לעשות הוא לבחור את הגודל הנכון למקום, לבחור בצבעים שמוצאים חן בעינייך וכן להחליט אם לשלב ריהוט עץ נוסף שישלים את האווירה במקום.

את הנדנדה אפשר לשלב לצד נדנדה למבוגרים ואפשר גם להזמין שולחן מעץ וספסלים תואמים. כל אלו יעניקו לגינה מראה מושלם ולך שעות של הנאה ממנה. אם יש לך ספק כיצד לעצב את המתחם החיצוני של ביתך ואילו רהיטים יכולים להתאים לך, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ונוכל לתכנן יחדיו את הגינה שלך.

הגעת לדרך העץ – הגעת למקום הנכון

חברת דרך העץ פועלת משנת 2000 ומביאה לבתים, לגנים ולחצרות ריהוט עץ איכותי. החברה מביאה אלייך את ניסיונה העשיר ומלווה אותך משלב הגדרת החלום ועד להצבתו במקום המיועד. שילוב של תכנון מוקפד, עיצוב והשקעה בתהליך הגימור, מביא אלייך ריהוט שעומד בבית ובתנאי שטח לאורך שנים רבות.

מצפון ועד דרום, אנו מזמינים אותך להנות מריהוט איכותי ולהזמין נדנדה לגינה לילדים שתשמש אותך ואת ילדייך בהנאה רבה. זה הזמן שלך ליצור עמנו קשר ויחד נוכל להתחיל ליצור רגעים פשוטים, אך קסומים.

להזמנת נדנדה לגינה לילדים צלצלו כבר היום: 

054-2271180

דילוג לתוכן