נדנדה לגינה כולל גגון

התנדנדות באוויר הפתוח בריאה לילדים ומבוגרים. היא מרגיעה, משחררת אנדורפינים ויכולה להקל על כאבים. ישנם דגמים שונים של רהיטים שיכולים להתאים לגינה ואחד מהם הוא נדנדה לגינה כולל גגון. הרוחב שלה יכול להיות מותאם באופן אישי לשניים עד ארבעה אנשים והגגון שמעליה מאפשר ליהנות מהחצר לאורך כל ימות השנה וגם בימים החמים.

באילו מקומות נדנדה היא הפתרון המתאים?

על אף שהנדנדה מיועדת קודם כל לגינה, כדאי לדעת כי רהיטי הגן והחצר יכולים להתאים למרחבים נוספים ולשדרג את הנראות שלהם ואת מידת ההנאה האישית שלנו מהמרחב והאוויר הפתוח. מעט פתיחות, חשיבה על העיצוב ועל ניצול נכון של החלל, יובילו לשעות רבות של הנאה.

רוצים להזמין נדנדה עם גגון? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

חצר הבית

החצר היא מקום טבעי להניח בו נדנדה לגינה. הנדנדה מהווה סיבה מצוינת לצאת החוצה ולבלות יותר שעות בחוץ והגגון מגן מפני השמש או אפילו גשם קל. החצר תהיה מרשימה הרבה יותר כשיהיה בה ריהוט מתאים ואפשר להתאים את גודל הנדנדה למרחב הקיים.

נדנדה לגינה כולל גגון

מרפסת

על אף שמדובר ב"נדנדה לגינה", היא יכולה להתאים גם למרפסת או לגג הבית. כמובן, חשוב שיהיה מספיק מרחב כדי להניח אותה ולנוע בנינוחות בלי להיתקל בקיר. במקרים של מרחב מצומצם מאד אפשר לבחור בנדנדה זוגית, ספסל נדנדה או כיסא שהוא אמנם תופס מעט מקום אך מעניק חוויית תנועה נפלאה.

גני ילדים

גם בגני ילדים וגני משחקים אפשר להניח את הנדנדה כדי שהילדים והמבוגרים ייהנו ממנה. ניתן לבצע התאמות אישיות על פי הצורך ואף לבחור בצבעים שישתלבו במרחב כולו באופן מושלם. עיצוב גני ילדים וגני שעשועים משפיע על התחושה במקום ועל משך הזמן שהילדים והמבוגרים שוהים במקום.

מסעדות פתוחות ואולמות אירועים

ישנן מסעדות אשר מציעות לאורחים לשבת במרחב הפתוח. חלק מהעיצוב יכול לכלול מקומות ישיבה מרגיעים ורהיטי העץ יכולים להגיע בצבעים שתואמים למסעדה. גם אולמות וגני אירועים אשר רוצים לפנק את המוזמנים ולהעניק אווירה כפרית ייחודית ימצאו ששילוב של נדנדות גינה יכול להיות מושלם.

בחירה בנדנדה איכותית

תוספת של נדנדה לגינה יכולה להיות נפלאה. עם זאת, חשוב מאד שהיא תהיה איכותית ושימושית לאורך שנים. הבחירה בעץ היא בחירה טבעית ובמיוחד במדינתנו. הוא לא סופג את החום או הקור, המראה שלו מרשים וכשהוא מקבל את הטיפול הנכון, הוא נשאר באותו מראה לתקופה ארוכה.

עץ האורן מאפיין את הנוף הישראלי והשימוש בו הוא טבעי. אנחנו, בדרך העץ, מכינים רהיטים ייחודיים ועם טאץ' אישי. את הרהיט נוכל להתאים עבורך באופן אישי, לרבות גודל וצבע והעץ יעבור אצלנו עבודת גימור ברמה הגבוהה ביותר כדי להעניק לך את החוויה הנפלאה בגינה. נשמח ללוות אותך משלב ההתלבטות הראשונית ועד להבאת הנדנדה לגינה שלך.

מחפשים נדנדה? 

לפרטים, שאלות והזמנות צלצלו כבר היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן