נדנדה זוגית למרפסת לניצול מושלם של המרפסת

המרפסת שלנו היא לא רק עוד חלל של הבית. היא יכולה להיות אחד האזורים המעוצבים ולגרום לנו לצאת לשאוף אוויר לאורך כל היום, כמעט בכל ימות השנה. מדינת ישראל אינה מדינה גשומה במיוחד וגם בימות החורף אפשר לבלות בחוץ, לפחות למשך מספר דקות בכל פעם ולנשום אוויר צח ונקי. בימים קרירים מהרגיל, בימים חמימים או בימים בהם נעדיף להישאר בסביבת הבית, נוכל לצאת החוצה, למרפסת.

לעצב את המרפסת כך שיהיה כיף לצאת אליה

המרפסת היא אחד החללים שברוב הבתים יכול להיות מנוצל באופן יעיל יותר. משפחות רבות מתייחסות אל החלל החיצוני כמקום אחסון או לתליית הכביסה כשבפועל עיצוב נכון יהפוך אותה לאחד ממקומות הבילוי האהובים על כל בני הבית ועל האורחים.

רוצים לקבל יותר פרטים או להזמין? צלצלו:

054-2271180

עיצוב נכון ישנה את החלל, יגדיל את שטח הבילוי ויאפשר לנו לנשום אוויר צח וליהנות מהמרחב ברוב ימות השנה. בתהליך העיצוב יש להתחשב בגודל הנוכחי של המקום, לחשוב על צבעים מובילים ולשלב מגוון פריטים ורהיטים. בין היתר כדאי להוסיף צמחים; עציצים או פרחים, מנורה מעוצבת, שולחן אירוח וכמובן נדנדה זוגית למרפסת תהיה תוספת מזמינה.

5 סיבות לשים נדנדה זוגית למרפסת

ישנם שלל רהיטים אשר יכולים לעצב ולהפוך את הסביבה שלנו לנעימה יותר. לאלו שעדיין מתלבטים כיצד הכי נכון לעצב את החלל, אספנו חמש סיבות לשים נדנדה במרפסת.

סיבה ראשונה – תירוץ לצאת החוצה

במקום לחפש אחר מקום לבלות בו או לצאת לפארק שלא פעם מלא בעוד אנשים, אנחנו יכולים לצאת החוצה בכל שעה ולבלות על הנדנדה הפרטית שלנו. במקום לחפש דרך לנתק את הילדים מהמכשירים והמסכים, כל מה שנצטרך להציע להם הוא להתנדנד בחוץ, באוויר הפתוח.

נדנדה זוגית למרפסת

סיבה שנייה – התנועה

התנועה של הנדנדה לא רק מהנה אלא יכולה לשפר את החיים שלנו באופן משמעותי. מחקרים מצאו כי התנועה של הנדנדה יכולה לשפר את מצב הרוח ואת היכולות המנטליות. ילדים, נוער ומבוגרים נהנים מהנדנוד העדין וכשהוא מתקיים באוויר הפתוח, יש עוד סיבה לצאת החוצה.

סיבה שלישית – עיצוב

נדנדה זוגית למרפסת אשר בנויה מעץ מלא ואיכותי תורמת לעיצוב של החלל. אי אפשר להתעלם ממנה, היא יכולה להגיע בגימור של צבע עץ טבעי או צבועה והיא אחד הפריטים המרשימים שנוכל להציב בחלל החיצוני שלנו. כהשלמה, נוכל להוסיף גם שולחן או כיסאות תואמים, גם הם מעץ מלא.

סיבה רביעית – הגדלת אזור האירוח

עבור אלו מאיתנו שאוהבים לארח, אבל לא תמיד רוצים לסדר את הבית לפני ואחרי שמגיעים אורחים, המרפסת יכולה להיות שטח נפלא להזמין אליו את האורחים. לשם כך חשוב שהאזור יהיה מעוצב ועם רהיטים שכיף לשבת עליהם כשאחד מהרהיטים הוא הנדנדה.

סיבה חמישית – דרך העץ

הרהיטים האיכותיים שלנו הם סיבה טובה ליצור קשר ולקבל עוד פרטים על נדנדה זוגית למרפסת. אנו מייצרים את הנדנדות ואת כל הרהיטים בעבודת יד, מעץ מלא ומלווים את לקוחותינו מרגעי ההתלבטות לגבי הרהיטים המתאימים ביותר ועד לרגע בו הם מתיישבים בפעם הראשונה על הנדנדה.

נשמח לשמוע ממך

בדרך העץ אנו מייצרים רהיטים בעבודת יד, מעץ מלא ועם דגש על הבלטת התכונות הייחודיות של העץ. הרהיטים שלנו משווקים בכל הארץ ומתאימים לעמידה בחוץ, בגינה ובמרפסת. חשוב לנו להפוך גם את המרפסת שלכם לחלל נעים ולהתאים את הרהיטים הנדרשים לכם באופן אישי, מבחינת הסגנון והמידות. אתם מוזמנים לעיין בקטלוג הרהיטים שלנו ולבחור את הדגם המתאים.

רוצים להזמין נדנדה זוגית למרפסת? צלצלו:

054-2271180

דילוג לתוכן