נדנדה בצבע חום: מתי ואיפה הצבע החום יהיה הבחירה הראשונה

רהיטי הגינה משנים את האווירה שלה. הם יכולים לעודד את היציאה החוצה, הן של הילדים והן של המבוגרים. חשיבה על העיצוב מובילה לחיפוש אחר הרהיטים המושלמים והפעם נבדוק את היתרונות של נדנדה בצבע חום.

נדנדה בצבע חום יכולה להיות נדנדת יחיד או לשלושה ואפילו ארבעה אנשים. החום נותן לה מראה טבעי, מחזק את התכונות הטבעיות והיפות של העץ והיא נראית מעולה לצד רהיטים בשלל צבעים אחרים. מעבר לנראות, נדנדה מעניקה תחושת רוגע ומביאה איתה יתרונות בריאותיים.

מחקרים מצאו כי הנדנוד מסייע להפחתת סטרס, הוא יכול לשפר יכולות מנטליות ויכול להפחית כאבי מפרקים בדגש על כאבי ברכיים. מעבר לכל היתרונות הללו, הנדנדה מהווה סיבה טובה לצאת החוצה אל החצר והיא גורמת לרבים פשוט להתנתק מהמסך.

מחפשים נדנדה איכותית ונוחה? צלצלו אלינו:

054-2271180

נדנדה בצבע חום משתלבת בכל גינה

לאחר קבלת ההחלטה לרכוש נדנדה יכולה לעלות הדילמה בנוגע לצבע. חשוב לדעת כי היום ישנן אינסוף אפשרויות וכדאי להתייעץ בנוגע למגוון. הצבע החום משתלב בקלות בחצר ובמיוחד במקומות עם עצים גבוהים וכשישנם רהיטי עץ נוספים. במקרה של גינות שיש בהן אדמה חשופה, שעלולה ללכלך את הרהיט, אין מה לדאוג כיוון שהצבע החום משתלב ברהיט.

נדנדה בצבע חום

הנדנדה לא חייבת להיות הפריט היחיד בגינה. אפשר למצוא עוד שלל פריטים ורהיטים שגם הם יהיו בצבע החום או דווקא בצבעים אחרים משלימים. החום הוא צבע יחסית ניטרלי שמשתלב כמעט עם כל צבע אחר ולכן הוא מהווה פעמים רבות את הבחירה הראשונה.

שאלות שכדאי להעלות לפני רכישת נדנדה

לפני רכישת נדנדה, בצבע חום או בכל צבע אחר, יש להעלות מספר שאלות כשהמטרה היא להתאים אותה לגודל של הגינה ולציפיות האישיות. בין היתר כדאי להעלות את השאלות הבאות:

מה גודל הגינה?

גודל הגינה משפיע על האפשרויות מבחינת רהיטי הגינה שיתאימו לה. בכל הנוגע לנדנדות, אפשר למצוא אותן בשלל גדלים, מגודל של אדם יחיד ועד למשפחה שלמה, כולל נדנדה שמגיעה עם נדנדת תינוק. ישנם גם ספסלי נדנדה שיכולים להיות נהדרים בחצר. במיוחד במרחבים צפופים חשוב לבצע מדידה לפני ההזמנה וניתן להתייעץ עם "דרך העץ" המתמחים בתחום זה.

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

אילו עוד רהיטי גינה יכולים להשתלב לצד הנדנדה?

נדנדה מעץ יכולה לעמוד בפני עצמה כרהיט חוץ מושלם והיא יכולה להיות חלק משלל רהיטים שיעמדו בגינה. בין היתר ניתן לשים בגינה כסאות נדנדה, שולחנות, ספסלים, פינות ישיבה נמוכות (או כאלו שמיועדות לילדים) ועוד. הצבע החום יכול להוביל בכל הרהיטים או להשתלב עם צבעים אחרים כמו השמנת, הלבן, התכלת ואפילו הצהוב (או החרדל). ב"דרך העץ" מייצרים רהיטי חוץ בעבודת יד וכולם משתלבים זה עם זה בטבעיות.

האם רהיטי עץ עמידים יותר מאחרים?

לשאלה האם רהיטי עץ עמידים יותר מאחרים יש יותר מאשר תשובה אחת מוחלטת. בעיקרון, העץ מביא איתו תכונות יוצאות דופן. הוא יפיפה, משתלב בקלות בסביבה, אינו מחליד ויכול לעמוד תחת השמש או הגשם. הוא לא מתחמם ולא מתקרר ולכן מתאים לישיבה גם בימים חמים וגם בימים קרים. עם זאת, נדרש טיפול נכון בחומר וגימור חסר פשרות. לעץ יתרונות רבים על פני חומרים אחרים כל עוד הוא מגיע מבית טוב.

כיצד אפשר להגן על המתנדנדים מפני השמש?

נדנדות מגיעות בשלל גדלים אך גם בדגמים שונים. ישנן נדנדות עם סכך אשר מגינות על היושבים מפני השמש והן אידיאליות במקרה של ישיבה באמצע הגינה או חצרות שאין בהן דרך קירוי אחרת.

להזמנת נדנדה בצבע חום צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן