כיצד לשמר ריהוט הגן מפני בלייה?

ריהוט גן מעץ הוא אחד מפריטי הריהוט שדורשים הכי הרבה תחזוקה לצורך שימורם במשך זמן. ככלל ריהוט גן מכל סוג שהוא מצריך שימור ותחזוקה על מנת שלא ייהרס מהתנאים בהם הוא שרוי וישרת את המשתמשים בו למשך זמן רב. אך, ריהוט גן עשוי מעץ דורש אף יותר מזה.

כיצד לשמור על ריהוט גן

לפניכם מספר טיפים איך לשמר ריהוט הגן:

טיב העץ
עוד בתהליך הרכישה עדיף לרכוש ריהוט איכותי, מעץ טוב וחזק, ריהוט מסוג זה אמנם יעלה יותר אך בהכרח ישמש לזמן יותר ממושך.
כיסוי
כיסוי יוכל לעזור לשמור על הריהוט אשר נמצא בחוץ מפני תנאי מזג האוויר השונים אשר בהכרח מזיקים לו. בין אם הגשם בחורף או השמש בקיץ – ריהוט גן מעץ אינו חסין לנזקי מזג האוויר. ניתן לרכוש כיסוי זה או לפרוש יריעת ניילון רחבה אשר תשמור על הריהוט מפני נזקים אלו.
מיקום וניקון
מומלץ להציב ריהוט תחת מקום מוצל במשך רוב הזמן (תחת שמשייה או פרגולות למשל), זה יעזור לשמר ריהוט הגן מפני קרני השמש הישרים והחזקים. בנוסף, מומלץ לשמור על ניקיונו של ריהוט העץ באמצעות מטלית יבשה או לכל היותר מטלית סחוטה היטב.
צביעה
ישנם צבעים מיוחדים אשר מיועדים לטיפול בעץ ושומרים על המראה הטבעי שלו. ניתן גם לצפות את הריהוט בלקה. כאשר צובעים את הריהוט חשוב לוודא כי הריהוט יבש ונקי על מנת להשיג תוצאות דומות ככל האפשר למראה הקודם.
שימון
סדקים בעץ עלולים להיווצר לאחר שהות מרובה בשמש. על מנת למנוע זאת ניתן לשמן מידי פעם את הריהוט, דבר אשר יגן על העץ מנזקים אלו וישמור על רעננותו.

רהיטי חוץ כמו נדנדות, ספסלים, פינות ישיבה ועוד רבים, אשר לא מקבלים את הטיפול הדרוש להם מתבלים לאחר מספר שנים ומקבלים מראה ישן ועלוב. רהיטים שלא תוחזקו משנים לחלוטין את המראה של הגינה – ממראה יוקרתי ומזמין לגינה מיושנת ולא נוחה. לכן, חשוב מאוד להקפיד לשמר ריהוט הגן מעץ. אמנם ריהוט גן עשוי מעץ דורש הרבה תשומת לב וטיפול חם לצורך שימורו אבל מראהו בגינה הופך את הדבר למשתלם.

רוצים לבחור ריהוט מעץ מלא ביקרו בקטלוג הרהיטים שלנו. 

לפרטים, שאלות והזמנות צלצלו כבר היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן