כיסא נדנדה לבית

רהיטי עץ יכולים להשתלב בתוך ומחוץ לבית. הם יכולים לשמש אותנו לאורך שנים רבות, לשדרג את הנראות של המרחב ולהפוך את החיים שלנו לנעימים יותר. הבית הוא אחד המקומות החשובים ביותר בחיינו ולכן בחירת הרהיטים צריכה להתבצע באופן שיתאים לנוחות שלנו ולסגנון החיים שנרצה ליצור לעצמנו.

כיסא נדנדה הוא אחד מרהיטי העץ שנוכל להכניס לתוך הבית, למרפסת או לגינה. בכל בית בו יש כיסא שכזה, הוא נמצא בשימוש רב והוא אחד מהפריטים האהובים על ילדים, בני נוער ומבוגרים.

ארבע סיבות לקנות כיסא נדנדה לבית

כיסאות נדנדה מופיעים בסרטים אמריקאיים רבים כשהם מוצבים בכניסה לבית ואנשים מתנדנדים עליהם בנינוחות ומסתכלים על המתרחש בסביבה. הסרטים אמנם רחוקים מהמציאות הישראלית שלנו, אך החוויה יכולה להיות גם בבית שלנו ויש לנו סיבות שונות להשתמש בכיסא הנדנדה.

כיסא נדנדה לבית

רהיט אסתטי

כיסא נדנדה לבית שבנוי מעץ מלא הוא אחד הרהיטים המפנקים והיפים שיכולים להשתלב בחדרים רבים בבית. ניתן להשאיר את העץ בצבעו הטבעי או לבחור בכל גוון בהתאם לעיצוב של החלל. התוצאה היא רהיט שימושי, שתמיד כיף לשבת עליו ושנעים להסתכל עליו. החשיבה העיצובית על החלל חשובה והיא זו שתקבע אם יהיה לנו נעים בבית או לא. הכיסא יכול להגיע בגדלים שונים ובשלל צבעים, לפי בחירה.

רוצים לבחור כיסא נדנדה לבית? צלצלו אלינו:

054-2271180

בית עם תינוקות

כיסא נדנדה יכול לתת מענה נפלא לבית שיש בו תינוק או תינוקת. בבטן, העובר רגיל לנוע ולזוז יחד עם אימו. בחוץ, הוא לא יכול לזוז בעצמו ולא לנוע כפי שעשה כשהיה מוקף במי השפיר. נדנוד על גבי כיסא נדנדה לבית מחזיר את התינוק לתקופת העוברות ומעניק לו את התחושה הרגועה לה זכה כשהיה בבטן.

תינוקות רבים נרדמים היטב בנדנוד כשההורה יושב על הכיסא בנינוחות. נשים וגברים יכולים להירגע עם התינוק בהנאה ונשים שמניקות יכולות להשתמש בכיסא ככיסא הנקה נוח. הנדנוד נעים גם להורה וגם לתינוק והשימוש בו יכול להימשך בהנאה רבה גם בתקופת הילדות ולאחריה.

בריאות

בשנים האחרונות נעשו מחקרים אשר מצאו כי לנדוד יש השפעה חיובית על הבריאות הפיזית והמנטלית שלנו. המחקרים גילו כי הישיבה על כיסא נדנדה יכולה לעזור בהגברת זרימת הדם בגוף ולהוביל יותר חמצן למפרקים. התוצאה יכולה להיות הפחתת סימפטומים הקשורים בדלקות וכאבים.

בכל הנוגע לבריאות המנטלית שלנו, נמצא כי ישיבה על כיסא נדנדה והתנדנדות יכולה לסייע בהפחתת דיכאון ובתסמיני דמנציה, דכאון וחרדה בקרב אנשים מבוגרים.

נוחות בתוך ומחוץ לבית

כיסא נדנדה הוא אחד הרהיטים הנוחים והמהנים שנוכל להכניס לבית. ילדים ומבוגרים אוהבים להתנדנד ויכולים לעשות זאת במרחב הפרטי בכל רגע. הכיסא מתאים לסלון, לפינת הטלוויזיה, לחדר הילדים וישתלב באופן טבעי במרפסת או בגינה.

הבית שלנו צריך להיות נוח ונוחות היא תוצאה של בחירות נכונות, גם ברהיטים. הכיסא נוח לשימוש ובמידה ונרצה הוא יוכל לעבור בין החדרים השונים, בהתאם לשינויים בחיינו.

הזמנת כיסא נדנדה

בדרך העץ אנו עומדים לרשות לקוחותינו מכל רחבי הארץ. אנו אוהבים את העבודה בעץ ומכבדים את חומר הגלם. כל רהיט שמיוצר על ידינו מקבל תשומת לב אישית ותהליך מוקפד של תכנון, יצירה וגימור. המטרה שלנו היא לאפשר לכם ליהנות מהרהיטים כאן ועכשיו וגם בעוד שנים רבות קדימה.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, לשתף אותנו בחלומות העיצוביים שלכם ולעיין בקטלוג הרהיטים ולבחור מבין שלל רהיטי העץ שלנו. נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, מרגע ההתלבטות ועד שנציב את הרהיטים אצלכם בבית.

לפרטים, שאלות והזמנות צלצלו כבר היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן