כיסא נדנדה כפול – לגינה או לבית

ישיבה על כיסא נדנדה היא חוויה מהנה ומרגיעה. הישיבה יכולה להיות לבד או בחברה על כיסא כפול עשוי עץ מלא. הרהיטים בבית ובחוץ נועדו להיות שימושיים ובו זמנית נעימים לעין. עליהם להשתלב במרחב מבחינת העיצוב, הגודל ולגרום לנו לתחושה טובה.

מתלבטים איזו נדנדה תתאים? צלצלו אלינו:

054-2271180

כמו כן אתם מוזמנים לעניין בקטלוג הרהיטים שלנו

 

משלב התכנון ועד לסיום ייצור כיסא נדנדה כפול והבאתו לבית שלך, החוויה שלך היא זו שנלקחת בחשבון. שאלות כמו מי ישב על הכיסא, לאיזה צורך ומה יגרום לישיבה ארוכה נוחה, הן אלו שמובילות את התהליך. המשענת הרחבה מעניקה תמיכה לכל אורך הגב והתנועה העדינה יכולה לשמש לשעות רבות של הנאה.

שילוב הכיסא בבית

כיסא הנדנדה יכול להיות מוצב בבית באחד החדרים או בחדר משותף. כיוון שמדובר בכיסא גדול יותר לעומת זה היחיד, יש להתחשב בגודל של החלל לפני הבחירה לשלבו. הכיסא יכול להיות שימושי בבתים בהם יש תינוק או פעוט והוא יכול להיות נוח מאד גם בישיבה נינוחה מול הטלוויזיה. יש לשים לב כי הכיסא הכפול הוא מסיבי וגדול ועל כן כדאי לברר מראש כי הגודל שלו יתאים למידות החדר.

שילוב הכיסא בחלקו החיצוני של הבית

השימוש הנפוץ ביותר של כיסא נדנדה כפול יהיה מחוץ לבית. התנועה העדינה של הכיסא תוך ישיבה באוויר הפתוח מעניקה שעות של הנאה ורוגע. הכיסא יכול להתאים לחצרות בתים, הוא יכול להשתלב בתוך הגינה, בין העצים והפרחים. כמו כן, אפשר לשלבו במרפסת או על הגג.

כיסא נדנדה כפול

רהיט עץ מסיבי בחצר שלך

רהיטי עץ מביאים נוכחות מרשימה ולצד זה הם איכותיים ויכולים, בעיבוד וטיפול נכון, להחזיק מעמד לאורך שנים. המסיביות של העץ מחמיאה לסביבה ומעניקה רהיט יציב, עוצמתי ונוח לישיבה. בחירה בעץ איכותי, מסיבי וצביעה נכונה, יבטיחו לך הנאה רבה.

מעבר לבחירה בכיסא או כיסאות נדנדה, אפשר לשלב עוד רהיטי עץ מסיבי. שולחנות עץ, כיסאות, כיסאות נדנדה וספסלים. שילוב בין אלמנטים שונים יהפוך את המתחם שלך למעוצב בדיוק כפי שתמיד חלמת. אנו נשמח לעזור לך לבצע את הבחירה הנכונה ולהתאים את הרהיטים השונים כך שישתלבו זה עם זה מבחינת העיצוב, הצבעים והנוחות בגינה שלך.

טיפים לבחירת כיסא נדנדה כפול שיתאים עבורך

הטיפים הבאים יעזרו לך לקבל החלטה באיזה כיסא ובאילו רהיטים עלייך לבחור. המגוון הקיים עשוי להיות מבלבל ולכן ריכזנו עבורך את הטיפים שחשוב לשים לב אליהם:

  • חומר – החומר ממנו עשוי הרהיט יקבע את העמידות שלו, הפעולות שיהיה צורך לבצע על מנת לשמור עליו לאורך זמן וכמובן, הוא ישפיע על הנראות של המקום. הבחירה בעץ היא בחירה טבעית, הוא משתלב בכל חלל ואפשר לבחור בין גימור טבעי לצבע אטום. בכל מקרה, תודות לתהליך גימור מושלם הכיסא יוכל לשמש אותך לאורך שנים בלי לבצע כל פעולת תחזוקה.
  • צבע – הצבע של העץ יכול להיות בולט או לחלופין באפשרותך להזמין כיסא נדנדה כפול בצבע אטום. ישנה קשת של צבעים אשר ניתן לבחור ממנה. בבחירת הצבעים מומלץ לחשוב על הגוונים הנוספים שנמצאים בחלל ועל המטרה העיצובית של המקום.
  • נוחות – המטרה של רהיטי הבית והחוץ היא לאפשר לך לשבת בנינוחות. לכן, עלייך לחשוב קודם כל על עצמך, על החוויה שתהיה לך מישיבה בבית שלך ולשים לב כי העיצוב של הכיסא ישרת אותך. הנוחות היא זו שמובילה אותנו בעיצוב הרהיטים וכאן מובטח לך כיסא איכותי ונעים לישיבה.
  • התאמה אישית – יכול להיות שגודל השטח שלך מאפשר לשלב רהיטים בגודל סטנדרטי, אך אם אין זה כך, עלייך לבקש לבצע התאמה אישית של הרהיט. אנו מבצעים הזמנות אישיות ומזמינים אותך להתייעץ איתנו בכל שאלה ובכל בקשה ונשמח לעצב את הכיסא המתאים לשטח שלך.
  • שירות – מעבר לבחירת הרהיט עצמו, חשוב מאד שהשירות שיינתן לך יהיה הטוב ביותר. זו הסיבה שאנו מלווים את הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך, משלב השאלות הראשונות ועד שהכיסאות והרהיטים מגיעים אל יעדם.

נשמח לעמוד לרשותך

בדרך העץ אנו יוצרים רהיטי עץ איכותיים בהתאמה אישית. כל רהיט עובר אצלנו תהליך, משלב התכנון, ההתאמה למקום ועד להבאתו ליעד. נשמח לעמוד לרשותך, להציע לך שלל רהיטים ובהם גם כיסא נדנדה כפול.

לשאלות והזמנות, כל שעלייך לעשות הוא ליצור עמנו קשר:

054-2271180

דילוג לתוכן