כיסא נדנדה זוגי – התוספת המושלמת לחצר ולמרפסת

רהיטי החוץ יכולים להשתלב בגינה, בכניסה לבית וגם במרפסת או בעליית הגג. הם מזמינים אותנו לצאת החוצה, מעודדים אותנו לנשום אוויר צח ומגדילים את הסיכוי שננצל את המרחב החיצוני. מבין שלל הרהיטים אנו יכולים למצוא גם כיסא נדנדה זוגי. במה מדובר, מדוע אנחנו רוצים להמשיך להתנדנד גם כמבוגרים והיכן נרצה לקנות את הכיסא? על כך בכתבה.

רובנו מכירים את הנדנדות בהקשר של ילדים או שאנחנו מדמיינים לעצמנו נדנדות גדולות שתופסות מקום רב בחצר. כסאות הנדנדה יכולים להיות גם לאדם יחיד או לשני אנשים. הם יכולים להתאים לישיבה זוגית רומנטית, ישיבה עם אחד הילדים או ישיבה של ילדים קטנים. באופן טבעי, הכיסא נע קדימה ואחורה בנינוחות ומעניק חוויה נפלאה.

הילדים הקטנים שמחים תמיד להתנדנד ומבוגרים אשר מארחים נכדים ונכדות ישמחו לשבת על כיסא זוגי, להקריא סיפור או לשחק עליו יחדיו. זוגות ישמחו לבלות יחדיו בנינוחות על כיסא שלא תופס מקום רב אך נע בעדינות ומרגיע. כמובן, אפשר להשתמש בכיסא גם לבד ולהתפרס על כל המרחב.

 

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

5 סיבות להציב כיסא נדנדה זוגי מעץ

מבין רהיטי הגינה כדאי לשקול את הנדנדות השונות כולל כסאות הנדנדה. התנועה יכולה לתרום לחיינו ולמעשה ישנן לפחות חמש סיבות להציב את הרהיט אצלנו בחלל החיצוני.

התנועה המרגיעה

התנועה של הנדנוד היא תנועה מרגיעה שמסייעת לשחרור אנדורפינים ומעלה את מצב הרוח. ילדים קטנים נמשכים באופן טבעי אל הנדנדות אך אלו עוזרות גם לנו, המבוגרים ולמעשה אין גיל שאינו מתאים לנדנדה. כיסא המתאים לזוג מאפשר לשבת יחדיו, ליהנות מהאוויר הפתוח והוא יכול להיות גם הזדמנות מצויינת להורה וילד לשבת יחדיו בכיף.

כיסא נדנדה זוגי

מחקרים רפואיים

מחקרים רפואיים מצאו קשר בין השימוש בכיסאות נדנדה לבין שיפור בתחומי בריאות שונים. בין היתר נמצא כי הנדנדה עוזרת להפחית את המתח, שהיא עוזרת להרגיע כאבי מפרקים ושיש לה השפעה חיובית אפילו על תופעות כמו דמנציה. מחקרים שנעשו על מבוגרים הראו כי הנדנוד מוביל להגברת זרימת הדם בגוף ומכאן להפחתת דלקות. מבוגרים אשר משתמשים בנדנדת כיסא יכולים להרוויח מבחינה בריאותית.

היופי של החצר

כיסא נדנדה זוגי משפר את המראה הכללי של החצר. הוא יכול להשתלב במרכז הגינה, במרפסת, בעליית הגג וגם בכניסה לבית. רהיטי עץ מחמיאים למרחב הכללי ומשתלבים בהם באופן מושלם שגורם להעלאת חיוך בכל מבט על החצר. הרהיטים יכולים לעמוד בפני עצמם והם יכולים להיות חלק מסט של רהיטים כמו שולחנות, כסאות, נדנדות גדולות ועוד.

האיכות של העץ

העץ הוא חומר איכותי שאינו מושפע מהטמפרטורה. אפשר לשבת על העץ גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף כשהטמפרטורות צונחות. בכל יום כדאי לצאת החוצה ואם אין גשם אין כל סיבה שלא להתנדנד קצת בחוץ. השימוש בעץ הופך את הפעולה לזמינה יותר, בכל יום בשנה ובכל שעה ביום. כמו כן, עץ שעובר עיבוד נכון וגימור שמגן עליו יעניק מראה יפיפה למרחב החיצוני לאורך זמן רב.

הנאה לאורך שנים

כיסא נדנדה זוגי מעץ מעניק הנאה לאורך שנים. העץ הוא חומר גלם חזק וכשהוא מטופל בדרך הנכונה ועובר פעולת גימור מתאימה, הוא יכול לשמש אותנו תקופה ארוכה. בקניה של רהיטי חצר עלינו לבחון כי הם באמת יוכלו להחזיק מעמד מול השמש, הגשם וכל מפגע אחר. כמו כן, תמיד מומלץ לשאול האם נדרשות מאיתנו עבודות תחזוקה, איזה וכל כמה זמן לחזור עליהן. רהיט טוב ישמש אותנו בלי שנצטרך לעבוד קשה ולטפח אותו.

     מעוניינים להזמין או יש לכם שאלות? צלצלו:

054-2271180

 

דילוג לתוכן