כיסא נדנדה בצפון בהזמנה אישית – להפוך את החצר למקום בילוי

החצר שלכם היא חלק בלתי נפרד מהשטח הפרטי בו נוכל לבלות שעות רבות. העובדה שישראל אינה מדינה גשומה במיוחד ושהחורף בה קצר, מאפשרת לנו לצאת החוצה ולנשום את האוויר הפתוח. רהיטי הגינה אשר מעודדים את היציאה החוצה ומזמינים אותנו לבלות יותר זמן בשטח החיצוני של הבית.

בין רהיטי הגינה אפשר למצוא ספסלים, כיסאות, שולחנות ואחרים. המשותף לכולם הוא שעליהם להתאים לגינה מבחינת הגודל, העיצוב והחומר שהם עשויים ממנו. רגע לפני קניית הרהיטים החדשים עלינו לבדוק כי הם אכן מתאימים להתמודדות מול השמש, הגשם והלחות ולשאול איזה גימור הם עוברים ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לשמור על האיכות שלהם לאורך זמן.

מחפשים רהיטי גינה איכותיים? צלצלו אלינו:

054-2271180

צוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם

רהיטי גינה שישתלבו אצלנו בקלות

הגינה שלנו יכולה להיות יפה הרבה יותר בעזרת הרהיטים הנכונים. בדרך העץ מייצרים רהיטי חוץ מעץ מלא תוך הקפדה על יצירה מרשימה ורמת גימור מושלמת ששומרת על העץ מפני מפגעי מזג האוויר ומזיקים אחרים. בין היתר אנחנו יכולים לבחור לעצמנו פינת ישיבה הכוללת שולחן וכיסאות בגובה סטנדרטי. אנחנו יכולים למצוא גם רהיטים שמעניקים תחושה נינוחה כמו כסאות נדנדה.

כיסא נדנדה בצפון

את כסאות הנדנדה אפשר להזמין לאדם יחיד, לזוג ואפילו כספסלים או נדנדה תלויה. ישנה קולקציה שלמה שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבחור את הרהיט המושלם. כמו כן, הנדנדות משתלבות באופן מושלם עם שאר הרהיטים והם תוספת יפיפייה לגינה. את הרהיטים ניתן למצוא בגדלים שונים כך שניתן לשלב גם כיסא יחיד או למספר אנשים וליהנות מאווירה קסומה בחוץ.

  מגוון רהיטים מעץ מלא בקטלוג הרהיטים שלנו. 

בהזמנה אישית נוכל לבקש התאמות מיוחדות, להזמין נדנדות גדולות עם גגון ולבחור לעצמנו כיסא נדנדה בכל צבע שנחליט או בגימור שמבליט את העץ הטבעי. כשאנחנו מסתכלים על הטבע ועל האופן בו הרוח פוגעת בעלים ובצמחים אנחנו רואים תנועה נינוחה וכסאות הנדנדה מחקים אותה. הנדנוד הקל מתאים לילדים ולמבוגרים ולמעשה יש לו גם מספר יתרונות בריאותיים שכדאי להכיר.

מדוע כדאי להזמין כיסא נדנדה בצפון?

ביישובים רבים בצפון אפשר לראות גינות מטופחות ושטחים פתוחים גדולים יותר מכפי שישנם בערים. הישיבה בחוץ על נדנדה יכולה להעניק לא רק רוגע אלא אף לשפר את הבריאות. הנדנוד תורם להעלאת האנדורפינים ומכאן לעלייה במצב הרוח. התנועה הרגועה יעילה גם לאנשים עם בעיות מפרקים והיא יכולה להעניק הטבה משמעותית לאלו שסובלים מכאבי ברכיים.

הזמנת כיסא נדנדה בצפון יכולה לעודד את פעילות המוח ולהפחית סימנים של דמנציה ודיכאון. יש לתנועה השפעה חיובית על התחושה הכללית והיא מפחיתה חרדה. שילוב בין ישיבה בחוץ לבין נדנוד על הכיסא הוא מושלם כיוון שכך אנחנו חשופים לאוויר הפתוח, נושמים את החמצן הנקי והתנועה עצמה גורמת לכך שיותר חמצן מגיע אלינו למוח.

לצד כל היתרונות שיש לכיסאות הנדנדה ישנה סיבה אחת פשוטה להזמין אותו. הוא פשוט מחמיא לגינה שלנו ומעניק לנו עוד המון רגעים נינוחים. נוח לשבת עליו, התנועה שלו מושלמת ואנחנו יכולים ליהנות מהמראה שלו שמשתלב בקלות בכל מקום. לבחירתנו, כיסא הנדנדה יכול להגיע בגימור מינימלי ובצבע עץ או בשלל צבעים אחרים שנרצה להכניס לחצר או שמתאימים לצבעים שכבר קיימים אצלנו.

רוצים להזמין?

חייגו אלינו עוד היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

כיסא נדנדה, ספסל מתנדנד או נדנדה ענקית – מה עדיף לגינה שלנו?

כשאנחנו מסתכלים על מבחר רהיטי החוץ שעומד לרשותנו אנחנו יכולים להתבלבל לרגע ולתהות כיצד הכי נכון לעצב את הגינה. הטיפים הבאים יעזרו למתלבטים שבנינו להחליט האם להציב כיסא, כסאות או אולי סט שלם של שולחן עם כסאות וספסל נדנדה.

גודל החצר

הגודל של החצר הוא מצב נתון ועלינו להתחשב בו. בחצרות גדולות במיוחד אפשר לשלב מספר רהיטים, ליצור אזור מפגש אחד ובנוסף להציב כיסא נדנדה בצפון תחת עץ מיוחד. בחצרות קטנות במיוחד הריהוט יהיה מינימלי ופונקציונלי. אפשר לשלב כיסא נדנדה יחיד גם בקדמת הבית ולא רק בחצר ולהפוך את הכניסה לאזור שכיף לשהות בו.

עיצוב החלל החיצוני

רהיטי חוץ ובהם גם כסאות הנדנדה מעצבים את החלל החיצוני. הם צריכים לתת לנו מענה ישיבה נוח ובו זמנית להחמיא לחלל כולו. ככל שנרגיש שהגינה שלנו יפה יותר כך נרצה לצאת אליה והרעיון של הריהוט הוא לגרום לנו לבלות באוויר הפתוח. אנחנו יכולים למצוא שלל רהיטים, בצבעים וגדלים שונים ולעצב את החלל החיצוני בקלות בקו מנחה אחד.

מי ישתמש ברהיטים

ישנו הבדל בין עיצוב הגינה ברהיטים שמשמשים לכל המשפחה ועיצוב לזוג. כדי לארח נרצה שיהיה לנו שולחן וכסאות. כדי ליהנות מרגעים קסומים ורגועים לאדם אחד או שניים, כיסא הנדנדה ייתן מענה מושלם. כמובן, אפשר לשלב בין הרהיטים, לנצל פינות שונות בחצר ולזכור כי כאשר כל הרהיטים עשויים מאותו החומר הם יכולים להשתלב זה בזה באופן מושלם.

תקציב

עיצוב הגינה מכניס לתוכו גם שיקולי תקציב ואי אפשר להתעלם ממנו. עם זאת, כדאי לדעת כי אנחנו לא חייבים לקנות בפעם אחת את כל הרהיטים ואם אנחנו קונים מאותו מקום ומתמקדים ברהיטי עץ בעיצוב אישי, אנחנו יכולים להזמין עכשיו כיסא נדנדה אחד ואחר כך לקנות נדנדה גדולה, ספסל ועוד שלל רהיטים. תהליך העיצוב יכול להיות מודולרי ובהדרגה.

חומר ועמידות

כדאי שנבחר את הרהיטים המתאימים לנו אך חשוב גם שנשים לב לחומרים ולמידת העמידות שלהם. אנחנו רוצים להשקיע ברהיט או רהיטים אשר יוכלו לשמש אותנו לאורך שנים ארוכות ולא ידרשו מאיתנו עבודה רבה בשימור על המצב הקיים. לעץ אשר עובר גימור מתאים יש יתרונות רבים: הוא חזק, עמיד, נותן תחושה נעימה ויכול לשמש אותנו לאורך שנים.

כיסא נדנדה בצפון המיוצר בקפידה על ידי חברה "דרך העץ" ומעניק שעות רבות של בילוי כייפי באוויר הפתוח. ניתן להזמין בהתאמה אישית.

לפרטים, שאלות והזמנות של כיסא נדנדה בצפון פנו אלינו עוד היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן