ספסל נדנדה למרפסת

רהיטי הגן או החצר נועדו להעניק לך שעות רבות של רוגע.הם מתאימים גם לחצרות וגינות וגם למרפסות. מקום יפה, עם עצים או פרחים, או עם נוף משגע שאי אפשר לשבת בו, הוא מתחם מבוזבז. חצר או מרפסת שישבהם רהיטי חוץ תאפשר לך ליהנות מכל היופי ומהאוויר הפתוח, לאורך שעות רבות. ספסל נדנדה למרפסת הוא אחד מבין הרהיטים אשר יכול להשתלב במרפבת בצורה מושלמת וטבעית.

 רוצים לפנק את היקרים לכם מכל? תזמינו את ספסל נדנדה למרפסת בטלפון:

054-2271180

ותהנו מבילוי קסום בלי לצאת מהבית 

ספסל נדנדה למרפסת – הוא נוח לישיבה והתנועה שלו עדינה, כזו שמכניסה שמחת ילדות לחיים. 

בחירות אסתטיות במרפסת שלך

מרפסת שלך היא חלק ממרחב המגורים. בחירה נכונה של רהיטים שמתאימים לעמידה בחוץ היא זו שתהפוך את המרחב שלך לנעים ומהנה. לצד בחירת הרהיטים אשר לפי דעתך יהיו שימושיים במרפסת, יש להתייחס אל הצד האסתטי ולבחור בספסלים, שולחנות, כיסאות, אשר ישלימו את המראה המועדף עלייך.

ספסל נדנדה למרפסת

רהיטי העץ מביאים איתם נוחות ואסתטיקה ולכן הם מושלמים לחצרות, גינות ואפילו מרפסות. העץ הוא חומר עוצמתי, מרשים ובטיפול נכון ישמור על המראה לאורך זמן. האסתטיקה המרשימה מתקבלת תודות לשילוב העץ הנכון, צביעה בגוון המתאים לחצר שלך וגימור מושלם.

יש עוד שאלות או רוצים להזמין?

חייגו אלינו 054-2271180 או השאירו פרטים:

תהליך העיצוב והייצור של ספסל נדנדה למרפסת

הצצה אל תהליך העיצוב והייצור של רהיטי הגן שלנו ושל ספסלי הנדנדה יאפשר לך לדעת מהן האפשרויות אשר עומדות לרשותך.

שלב ראשון – יצירת קטלוג

יצרנו קטלוג רהיטי חוץ ובהם גם ספסל נדנדה. העיצוב נוצר תוך הבנה מעמיקה ואהבה ליצירה בעץ. ניתן לראות באתר דוגמאות של רהיטים ולהתייעץ לפני ביצוע הבחירה שלך.

שלב שני – התאמות אישיות (אם יש צורך)

לא כל בית ולא כל מרפסת נראים אותו הדבר. לכן, יש לך אפשרות לבקש בקשות מיוחדות ואנו נשמח לבחון כיצד ניתן להפוך את הבקשה שלך למציאות.

שלב שלישי – ייצור

אל השלב הזה נגיע רק לאחר שברור לך מהן האפשרויות העומדות לרשותך ולאחר שאנו יודעים מהן הבקשות שלך. כל עץ וכל רהיט מקבל טיפול אישי, מקצועי ותשומת לב רבה.

שלב רביעי – צביעה וגימור

העץ חייב להיות מטופל בצבע ולהיות אטום כך שהוא לא יושפע מהלחות, הגשם והשמש. שלב זה הוא שהופך את הרהיטים לשימושיים לאורך שנים רבות.

שלב חמישי – הובלה ליעד

אנו מלווים את כל תהליך הייצור, מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד להבאת רהיטי החוץ אלייך. חשוב לנו לדעת כי הספסל ישמש אותך ולוודא כי הוא הגיע ליעד.

לא רק בגינות פרטיות

ספסל נדנדה למרפסת הוא רהיט חוץ נוח ושימושי. אפשר לשלב אותו בקלות בשטח הפרטי, אך הוא יכול להתאים גם לשטחים ציבוריים או עסקיים. ניתן להציב ספסלים בפארקים ציבוריים, במתחמים עסקיים בהם אנשים מבלים ואפשר אפילו להציב אותו בכניסה לקליניקה.

ספסל נדנדה

האסתטיקה של הרהיט ונוחות הישיבה שלו הם אלו שגורמים לכך שהוא יתאים לכל מקום. מבחינת הגימור, באפשרותך לבחור בשלל צבעים ולהתאים בינם לבין המתחם הקיים או הצבעים האחרים שככל הנראה יהיו באזור.

טיפים לעיצוב המרפסת שלך

  • טיפוח הצמחים – נקודה חשובה בגינה או מרפסת היא טיפוח של הצמחים. לשם כך כדאי לבחור מראש צמחים שאפשר יהיה להשקות אותם בקלות ולחשוב על הצבעים שמוצאים חן בעינייך.
  • יצירת אזור מוצל – כדאי שיהיה מקום מוצל ונעים לשבת תחתיו. האזור המוצל ישמש אותך בימי הקיץ ויהווה מסתור מפני הגשם בימי החורף. אזור שכזה יכול לעמוד בפני עצמו והוא יכול להיות חלק מהרהיט כמו במקרה של נדנדה עם גגון.
  • סידור מקום אירוח – כדאי לסדר את מקום האירוח כך שיתאים לאופי האירוח שלך. אזור כזה יהיה מורכב מהרהיטים הנכונים ואלמנטים שיכולים להחמיא לאזור, כל עוד הם לא מפריעים לישיבה במקום.
  • שילוב רהיטים – ישנם שלל רהיטי חוץ מעץ שיכולים להשתלב אצלך במרפסת, באזור האירוח. הצצה לקטלוג באתר תעזור לך לחשוב על העיצוב ולבחור את הרהיטים המתאימים.

נשמח לעמוד לרשותך

בדרך העץ יוצרים רהיטים בהתאמה אישית. אנו משתמשים בעץ איכותי מלא, מעצבים בקפידה ומייצרים ספסל נדנדה, פינות ישיבה וריהוט גן. נשמח לעמוד לרשותך וללוות אותך משלב התכנון ועד להבאת הרהיטים אלייך לבית. אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולהפוך חלום למציאות.

רוצים להזמין ספסל נדנדה למרפסת? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

דילוג לתוכן