נדנדות וערסלים לגינה

רהיטי הגן משפיעים על הרצון שלכם לצאת החוצה. החצר שלכם יכולה לשמש למנוחה פרטית, לאירוח והיא המקום לשהות בו לבד ויחדיו. כדי שתוכלו לבלות גם בחוץ, כדאי שתוסיפו למרחב שלכם אזורי ישיבה נוחים ומפנקים.

נדנדות וערסלים לגינה יכולים להיות תוספת יפיפייה שכיף להשתמש בה. ככל שאלו יתאימו לטעם האישי שלכם ולבני המשפחה, כך עולה הסיכוי שתרצו לצאת החוצה ולבלות במרחב. בכתבה זו נבחן אילו רהיטים יכולים להתאים לשימוש חיצוני, ניתן טיפים לשדרוג מראה הגינה ונבדוק היכן כדאי לקנות נדנדות וערסלים לגינה.

רהיטי חוץ

רהיטים אשר מיועדים לעמוד מחוץ לבית אמורים להחזיק מעמד גם אל מול השמש והגשם. הם יכולים להיות עשויים עץ או מתכת ויכולים להיות משולבים בפרטי בד. בעוד שאת הבד יש להכניס לפני תחילת החורף, העץ והמתכת יכולים לעבור טיפול מתאים ולהחזיק מעמד לאורך שנים.

יש לציין כי לרוב רהיטי המתכת רגישים יותר להתפתחות קורוזיה ולכן דורשים עבודות תחזוקה מרובות ומומלץ גם לכסות אותם. לעומתם, רהיטי עץ איכותיים יוכלו להחזיק מעמד לאורך שנים עם עבודות תחזוקה מינימליות. הבחירה לשדרג את החצר עם פריטים כמו נדנדות וערסלים  לגינה היא טבעית. שניהם מעניקים את התחושה הנפלאה של תנועה באוויר הפתוח, משפרים את הנראות הכללית של המרחב ומהווים סיבה טובה לצאת החוצה.

נדנדות וערסלים לגינה

לתנועת הנדנוד אשר מושגת בעליה על נדנדות וערסלים בגינה יש יתרונות רבים, עבור צעירים ומבוגרים. היא מרגיעה, מורידה סטרס, מסייעת בהפחתת כאבים, משפרת את יכולת הריכוז ועוזרת בהפחתה של תופעות דמנציה. עבור אנשים שמתקשים בתנועה הנדנוד מסייע גם בשיפור זרימת הדם.

אם אתם מחפשים נדנדות וערסלים לגינה איכותיים ויפים? צלצלו:

054-2271180

אצלנו בדרך העץ יש מה להציע.

5 טיפים לשדרוג מראה הגינה

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהמרחב הביתי ועדיין, בבתים רבים היא לא מנוצלת. ילדים ומבוגרים נשארים בבתיהם במקום ליהנות מהמרחב הפתוח, מחשיפה לשמש ולאוויר הצח. את הטיפים הבאים צירפנו כך שיעזרו לכם לשדרג את המראה של החצר:

1.     דאגו שתהיה סיבה לצאת החוצה

המטרה הראשונה היא ליצור סיבות לצאת החוצה ולהפוך את המרחב בחוץ לנעים. אם הגינה לא יפה, מוזנחת, אין בה צמחים או אזורים מוצלים, לא כיף לשהות בה, לא נרצה לצאת אליה. יש להתייחס אליה כחלק בלתי נפרד מהבית ולהתאים אותה למשפחה.

משפחות עם ילדים יעדיפו בדרך כלל לשלב גם משחקי חצר. לעומתם מבוגרים יוכלו לשלב אלמנטים דקורטיביים כמו מפלים, פסלי חוץ וכמובן, רהיטים מפנקים. השקעה בגינה בהתאם לגודל שלה, ליכולת התחזוקה האישית וגיל בני הבית, היא הדרך הטובה ליהנות ממנה.

2.     צרו שבילים כדי להגיע לכל מקום בקלות

כדאי לחשוב על שבילים בגינה שיאפשרו להגיע לכל מקום בנינוחות ובלי להתלכלך. היום פחות משפחות מתחזקות דשא (בשל כמות המים שהוא צורך) ולכן לפעמים ישנו מרחב של אדמה חשופה. בין אם הגינה קטנה ובין אם גדולה, שבילי דריכה יכולים להיות תוספת נפלאה.

השבילים יכולים להיות עשויים מאבני דריכה, חצץ ושלל אפשרויות נוספות. הם משדרגים את מראה הגינה והופכים כל חלק בה לנגיש. כמובן, לצד השבילים אפשר לבחור בנדנדות, ספסלים ופריטים נוספים שיעניקו מנוחה ומראה שכיף לצאת אליו.

3.     הוסיפו רהיטי גינה שישתלבו בנוף

רהיטי גינה יכולים להיות מונחים תחת הגזיבו או אזור ההצללה ויכולים לעמוד בפני עצמם. נדנדות וערסלים לגינה יהיו תוספת נפלאה, יצרו פינת ישיבה או פינת חמד שפשוט כיף לשהות בה. בבחירת הרהיטים מומלץ לחשוב על כאלו שאינם דורשים עבודות תחזוקה (או כמעט ואינם דורשים) ושיכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

תכנון אזורי הישיבה והרביצה יכול להשפיע על הרצון לצאת החוצה. ככל שהיא מסודרת יותר, כך ילדים, בני נוער ומבוגרים רוצים לבלות יותר שעות בחוץ. כמובן, גינות מסודרות מאפשרות לא רק לבעלי הבית ליהנות מהיופי אלא משמשות כמרחב נוסף לאירוח נפלא.

4.     הקפידו על תכנון חכם מבחינת עבודות תחזוקה

מלכתחילה כדאי לחשוב על הגינה כאזור פרקטי. ישנם צמחים ובהם עצים ושיחים שדורשים השקיה מרובה ועבודות תחזוקה שאינן מגיעות לסיומן. לעומתם ישנם עצים אשר זקוקים להשקיה מינימלית, אינם נשירים ושהטיפול בהם קל ויכול להתבצע גם באופן עצמי.

במקרה של תכנון הגינה אפשר להגיד כי תכנון מקדים יכול לחסוך כסף וזמן. ניתן לבחור ברהיטים ופריטים שלא דורשים מאיתנו מאמץ ונשמרים לאורך שנים רבות כחדשים.

5.     הוסיפו את המגע האישי שלכם

אפשר לשתול בגינה שלל צמחים ואפשר להוסיף לה מגע אישי. פריטים שנעשו בעבודה עצמית, לרבות עבודות קרמיקה של הילדים, מזכרות ואחרים, יעניקו למרחב תחושה שהוא רק שלכם ויבדילו בין החצר הפרטית לבין כל החצרות האחרות.

נדנדות וערסלים לגינה - ריהוט גן מעץ

אל תהססו להוסיף פריטים שאתם אוהבים. זכרו, בגינה שלכם אין כללים שנכונים או לא נכונים והעיקר הוא שאתם תרצו לצאת אליה.

בחירת נדנדות וערסלים לגינה

ישנם שלל רהיטים ופריטים שיכולים להשתלב בגינה. אחת השאלות שיכולה לעלות אצלכם היא כיצד אפשר לבחור מתוך כל המבחר הגדול. כדי להקל עליכם ריכזנו את הפרמטרים שיש להביא בחשבון לפני הקניה:

גודל המרחב

הגודל של המרחב הקיים יקבע כמה רהיטים יכנסו בו ובאיזה גודל. אפשר למצוא נדנדות בשלל גדלים, מזוג ועד רביעייה. בכל פריט של נדנוד יש לשים לב כי יש צורך במרחב של כמטר וחצי כדי להתנדנד וחשוב שאפשר יהיה לעלות ולרדת מהנדנדה או הערסל בקלות. ככל שהמרחב גדול יותר כך האפשרויות גדולות יותר, אך כדאי לדעת כי ישנם גם פתרונות למרחבים מצומצמים וניתן להתייעץ איתנו בכל שאלה.

צורך ביצירת צל

במידה וישנם מקומות מוצלים אפשר לשים תחתם ערסל ולהתנדנד בכיף. גם ספסל נדנדה יוכל להתאים וכן רהיטים נוספים. במידה והכוונה היא לשלב בין רהיט לבין אמצעי להצללה, כדאי לבחור נדנדה לגינה עם גגון אשר גם תעניק את חווית התנועה הנפלאה וגם תהווה מקור מסתור מהשמש החמה. פתרון זה יכול להתאים לגינות קטנות וגדולות וחוסך את הצורך בשילוב גזיבו או פתרונות אחרים.

טעם אישי

אין רהיט אחד שנכון לכולם. ישנו רהיט נוח ויש להתחשב בטעם האישי של בני הבית. כדאי לדעת כי הנדנדות של דרך העץ מגיעות בגימור טבעי או צבע, לפי בחירה ולכן אפשר לשלב אותן גם במקומות שכבר יש בהם רהיטים אחרים. אלו אשר אוהבים להתנדנד בערסל לא ירצו לוותר על החוויה בחצר ויוכלו לצידו להניח גם נדנדה, עם או בלי צלון, תלוי במידת השמש שמאפיינת את החצר.

איכות החומר

בכל מקרה אין להתפשר על החומר ממנו עשויים הרהיטים. ערסלים צריכים להיות עשויים בד חזק שאינו דוהה בשמש ורצוי לשאול מראש על אופן הטיפול והניקיון שלהם. נדנדות יכולות להיות עשויות מתכת ואז הן עלולות להחליד או עץ שאינו מושפע ממזג האוויר. רצוי לשאול מראש אילו עבודות תחזוקה יידרשו ולוודא כי הרהיט עובר טיפול שיבטיח שישמר לאורך שנים.

פניה למומחים בתחום

דרך העץ מתמחים ביצירת רהיטים לחצר בהתאמה אישית. אנחנו יודעים לעבוד בעץ, אוהבים אותו ודואגים לכל פרט לאורך כל הדרך. נשמח לשמוע מכם כיצד תרצו שתיראה הגינה שלכם ולהפוך חלום למציאות.

להזמנת נדנדות וערסלים לגינה צלצלו עוד היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן