נדנדה קטנה למרפסת 

המרפסת שלך יכולה להיות שימושית לאורך כל ימות השנה. ארץ ישראל אינה ידועה כשטופת גשמים ולכן אפשר לשבת בחוץ גם בימים קרירים וגם בימים חמים. ניצול המרפסת שלך יהיה תוצאה של תכנון נכון של המרחב הקיים. רהיטי חוץ כמו נדנדה קטנה למרפסת יהפכו את השטח למקום שכיף לצאת אליו.

רוצים לרכוש נדנדה? צלצלו אלינו:

054-2271180

תכנון נכון יתחשב במרחב הקיים, בגודל שלו וגם באלמנטים שחשוב לך שיהיו במקום. נדנדה קטנה למרפסת יכולה להיות פתרון מושלם שיעניק לך שעות רבות של הנאה בחוץ. באפשרותך לבחור נדנדה מתוך הקטלוג או לבקש לבצע התאמות אישיות של הרהיט ולהפוך את החלום שלך למציאות.

תהליך תכנון הנדנדה

נדנדה במרפסת יכולה להיות אחד הרהיטים השימושיים ביותר. היא תאפשר לך לנצל היטב את המרחב ותעניק לך שעות רבות של רוגע ושלווה. הצצה אל תהליך התכנון תאפשר לך להבין את היתרונות של רהיט זה ומה באמת הופך אותו למיוחד.

נדנדה קטנה למרפסת 

תהליך התכנון מתחיל בהבנה מעמיקה של העץ והיכולות שלו. ברור כי הנדנוד מעניק לילדים ולמבוגרים תחושה נעימה והמון רוגע. על מנת שזה יקרה יש צורך במרחב מתאים. הנדנדה חייבת להיות בפרופורציות נכונות על מנת שאפשר יהיה להתנדנד עליה ברוגע. תהליך התכנון מביא את הצורך הזה בחשבון ומסתיים ברהיט שמתאים לקהל היעד.

התכנון עצמו מביא בחשבון את הסביבה הנוכחית. לא כל נדנדה תתאים לכל בית. נדנדה קטנה למרפסת מיועדת לתת מענה למקומות בהם המרחב מצומצם ומאפשרת לנצל אותו בצורה הטובה ביותר. אין כל צורך לוותר על ישיבה נינוחה בחוץ אלא פשוט לבחור את הרהיט המתאים לכך.

בחירת החומר המתאים לנדנדה

אפשר לראות היום נדנדות ורהיטי גן מחומרים שונים. הבחירה בעץ היא בחירה אשר תלווה אותך לאורך שנים רבות. שלא כמו חומרים שעלולים לפתח קורוזיה, לעץ אין כל רגישות שכזו ואם הוא עובר טיפול וגימור מתאים, הנדנדה תשמש אותך לאורך זמן.

הבחירה בעץ היא בחירה טבעית. הוא משתלב באופן מושלם בחלל החיצוני ומעניק תחושה חמימה ונעימה. כיוון שהוא לא מושפע מחום או מקור, אפשר יהיה לשבת על הנדנדה בכל מזג אוויר, בלי לחוש קור או חום מהמשטח. שילוב של נראות ופרקטיות הופך את המרפסת שלך לאזור שכיף לצאת אליו.

דגש חשוב שיש לשים לב אליו הוא העיבוד של העץ. לא כל עץ יהפוך לרהיט מושלם וגם עצים שמתאימים לכך חייבים לעבור תהליך של גימור חסר פשרות. איטום וצביעה נכונה של הנדנדה יאפשרו לה לעמוד איתנה מול פגעי מזג האוויר ולך ליהנות מרהיט שאין כל צורך לטפל בו.

פתרון גדול לחללים קטנים

נדנדה קטנה למרפסת מעניקה פתרון ישיבה מושלם באזור קטן. היא אמנם יכולה להשתלב גם בגינה ובצד השביל, אך בראש ובראשונה היא תוכננה להעניק מענה לבעלי דירות בהן יש מרפסת. תודות לגודל שלה היא תאפשר לך לשבת בחוץ, להתנדנד וליהנות מהתנועה ממש כמו בגינה גדולה.

נדנדה קטנה למרפסת בצבע כחול

התאמה של הנדנדה לגודל הקיים היא לא עניין של מה בכך. מומחיות בעץ, תכנון נכון ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, מאפשרת לנו ליצור רהיטי חוץ איכותיים. באפשרותך לבחור בין הנדנדות שנמצאות בקטלוג או להתייעץ ולבצע הזמנה אישית שתתאים בדיוק למרחב שלך.

טיפים לבחירת נדנדה קטנה למרפסת

  • חומר – ישנו יתרון לעץ. בטיפול נכון הוא עמיד לאורך שנים רבות, הוא לא סופג אליו חום או קור והנוכחות שלו מרשימה. מומלץ להסתכל על האפשרויות השונות שעומדות לרשותך ולבחור את הדגם שמתאים לגודל המרפסת שלך.
  • מרחב – עלייך להתחשב במרחב הקיים. הגודל של המרפסת שלך לא עומד להשתנות, אך את הנדנדה ואת שאר הרהיטים ניתן להזמין בגודל שמתאים עבורך. לכן, כדאי למדוד את המרפסת בטרם ההזמנה ואף להתייעץ עמנו כדי לראות אם יש צורך בהתאמות נוספות.
  • צבע – הנדנדה יכולה להגיע בצבע עץ או צבועה. עלייך להחליט מהי ההעדפה שלך ולתת לחלומות שלך להפוך למציאות. מומלץ לחשוב על האלמנטים השונים במרפסת ולבחור בצבעים שישתלבו עם אלו אשר כבר קיימים במקום.

דרך העץ

אנו מזמינים אותך להסתכל בקטלוג הרהיטים ולהתרשם מרהיטי החוץ והנדנדות המתאימות למרפסת.

נשמח לייעץ ולעזור לכם לבחור את הנדנדה המתאימה ביותר. צלצלו אלינו עוד היום: 

054-2271180

דילוג לתוכן