נדנדה לאנשים גבוהים

כיום, ניתן לראות בהרבה בתים עם או בלי גינה, עם או בלי מרפסת, שהנדנדה היא מקום מועדף לישיבה עם כוס קפה ברגעים הראשונים של היום, לשיחה אישית, בילוי זמן איכות עם הילדים, ומנוחה לפני סוף היום. כפי שידוע, אנחנו, בני האדם שונים בהרבה תחומים ואחד הדברים הבולטים לעין בשוני הוא הגובה שלנו. אנשים גבוהים נתקלים לא פעם להתכופף בכניסה למבנה, לקפל רגליים ברכבים או במטוסים באי נוחות וכן במקומות נוספים כמו מסעדות, בתי קולנוע ועוד.

אנו ב"דרך העץ" חשבנו עליכם וייצרנו במיוחד עבורכם נדנדה בה תרגישו הכי נוח שבעולם ולא תרצו לקום ממנה ואפילו יתחשק לכם לקחת אותה איתכם לכל מקום ומקום אם הדבר היה אפשרי.

רוצים להזמין נדנדה לאשנים גבוהים? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

 

נדנדה לאנשים גבוהים היא מוצר ייחודי שבו מתמחה "דרך העץ". רבים מרוכשי הנדנדות מעדיפים להזמין מוצר איכותי, אסטטי המחזיק שנים רבות, אך מעל לכל חשוב שיהיה נוח, מזמין, ומאפשר ישיבה נעימה לזמן ארוך.

דרך העץ מתמקדת בעיצוב, ייצור והרכבה של נדנדות עץ מותאמות אישית. אנחנו בונים נדנדות מעץ אורן, בגדלים שונים, ומתמקצעים גם בנדנדה לאנשים גבוהים.

עיצוב הנדנדה לפי הצרכים שלכם.

כשם שמתאימים את הבית לצורכי הדיירים, כך, גם יש צורך להתאים את הריהוט עצמו, לגובה, למבנה הגוף, ולצרכים של כל לקוח.

אם אתם אנשים גבוהים, אתם בוודאי מבינים את החיוניות של התאמת כל סוג של מושב למידותיכם. כמו בכל כיסא או מושב, התאמה לגובה היא חשובה כדי לתת תמיכה חיונית ומשמעותית לגב ולתרום לישיבה נוחה במיוחד לזמן ממושך.אצל אנשים גבוהים יחסית, יש צורך לספק תמיכה תחתונה ויצירת מושבים ארוכים יותר, כדי למנוע החלקה, ולייצב את הגוף על המושב.

נדנדה לאנשים גבוהים

נדנדה הינה רהיט המורכב משני חלקים עיקריים, האחד מקובע וסטטי, והשני, נייד ומתנועע. שני החלקים חייבים להתאים ליושבים על הנדנדה, ולאפשר נוחות מרבית. עבור אנשים גבוהים, יש צורך לעיתים להגביה את המושב הנע, כדי לאפשר ישיבה וקימה בצורה נוחה. גם הדחיפה והתנועה החופשית של הנדנדה הן חשובות, וצריכות להיעשות בתנועה קלילה שתסייע ליציבות ,ומבלי צורך במאמץ מיותר של המשתמשים.

במיוחד בשביל זה, אנחנו בדרך העץ בונים מוצר מותאם אישית – נדנדה לאנשים גבוהים.

השירות שלנו דרך העץ מציעה פתרון כולל עבור לקוחות עם צריכים שונים. אנחנו מתכננים, בונים ומרכיבים עבור הלקוחות שלנו, ריהוט גן מותאם אישית.

כל הנדנדות, ובעצם כל ריהוט הגן שאנחנו מייצרים, עשוי עץ, נבנה עבור הלקוחות בעבודת יד ובהתאמה אישית. הריהוט שאנחנו בונים מתוכנן בדקדקנות רבה, ומבוצע ברמת גימור גבוהה במיוחד. הנדנדות מיוצרות אך ורק מעץ אורן, תמיד אורן המגיע מאזורים קרים (לרוב אורן סקנדינבי או דומה), המספק צפיפות חומר, חוזק, ואסטטיות גבוהה.

עוד לפני תחילת העבודה נבקש לשוחח עמכם על הצרכים והבקשות שלכם, במיוחד אם אתם מעוניינים בנדנדה לאנשים גבוהים. זאת בכדי להבין את גודל השטח שברשותכם והמיקום בו אמורה לשבת הנדנדה. נרצה גם לשמוע מכם העדפות לגבי עיצוב הנדנדה, אורכה ורוחבה, והצבע שתרצו.

אתם מוזמנים לבקר בקטלוג הרהיטים, שבו תמצאו תמונות עם דוגמאות רבות. לאחר השיחה הראשונית החיונית, נוכל גם לשלוח לכם תמונות מתאימות, כדי ל"קלוע" לטעם שלכם, ולעצב נדנדה מעץ המותאמת לבקשתכם.

לאחר אישורכם את הזמנת הנדנדה, נעבור לבנייתה לפי הנתונים והמידות שנתתם לנו (כולל הגובה של היושבים על הנדנדה). בסוף התהליך, ובהתאם למקום מגוריכם, נוכל להגיע אל ביתכם, ולהרכיב את הנדנדה בגינה או במרפסת הבית.

השירות שלנו כולל גם משלוח (למעט מקומות מדרום לגדרה), והרכבה במקום.

מחפשים נדנדה לאנשים גבוהים? 

לפרטים, שאלות והזמנות צלצלו כבר היום:

054-2271180

 

דילוג לתוכן