נדנדה בצבע שחור אידיאלית לאוהבי השיק והעיצוב

הצבע השחור הוא צבע עוצמתי ושילוב שלו בגינה יכול להיות מושלם. עם זאת, ישראל היא מדינה חמה ולכן רהיטים שסופגים את החום עלולים להפוך במהרה ללא שימושיים. הבחירה בצבע השחור לרהיטים מושלמת ובעיקר כשמדובר על נדנדה מעץ מלא.

רהיטים מעץ מלא הם רהיטים איכותיים, שנשמרים לאורך זמן ועם נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה. נדנדה שחורה היא אחת הדוגמאות לכך והיא יכולה להשתלב באזור הכניסה לבית, בחצר האחורית ואפילו במרפסת הדירה. העץ לא סופג את החום ולכן המראה קלאסי והרהיט שימושי.

היתרונות של הצבע השחור בריהוט גינה

בחירת הצבעים שילוו את רהיטי הגינה יכולה להשפיע על האווירה והתחושה האישית. השחור הוא צבע עוצמתי, יפיפה ועם נוכחות שאי אפשר לפספס. הוא משתלב בקלות עם כל צבע אחר ולכן אם ישנם רהיטים אחרים לבנים, כחולים ואפילו אדומים, השילוב יהיה מושלם.

את הרהיטים אי אפשר לפספס ובמקרה של גינות קטנות אפשר הם משתלבים מצוין. אומרים שהשחור נותן תחושה של "צמצום" ואכן, נראה שהוא תופס פחות מקום. זהו יתרון משמעותי לכל גינה או חצר ובמיוחד כשהמרחב לא גדול. נדנדה בצבע שחור יכולה להיות פשוטה לתחזוקה והיא יכולה להגיע במספר גדלים.

מתלבטים או יש לכם שאלה?

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

נדנדה בצבע שחור ליחיד, זוג ומשפחה

נדנדה בצבע שחור יכולה להגיע במספר גדלים ובהתאמה לישיבה של אדם יחיד, לזוג ולמשפחה. בחירת הגודל תביא בחשבון את המרחב הנוכחי, המטרה שלה וכן את שאר הרהיטים שכבר נמצאים בחצר או שאמורים להיות בה. כדאי לזכור כי על מנת ליהנות מהנדנוד חשוב להשאיר מאחורי הנדנדה מרחב גדול מספיק. במקרה של ספק לגבי ההתאמה כדאי להתייעץ עם המומחים של דרך העץ ולחשוב יחד היכן להציב את הנדנדה.

המטרה של הנדנדה היא להעניק שעות רבות של רוגע ולעודד את היציאה החוצה. נדנדת יחיד יכולה להשתלב כמעט בכל מקום ואפילו בבית בסלון או בחדר התינוק לצורך הרגעה או הנקה. נדנדה זוגית יכולה להיות בחצר קטנה ואפילו במרפסת. זוג יכול לשבת עליה כשלכל אחד יהיה מרחב גדול. נדנדה משפחתית היא בגודל ישיבה של שלושה אנשים מבוגרים ויש כאלה שמגיעות גם עם נדנדת תינוק.

נדנדה משפחתית

מבחינת שילוב הצבעים, השחור מתאים לכל דבר ולכן אם כבר ישנם רהיטים אחרים בחצר וישנה התלבטות לגבי צבע הנדנדה, ככל הנראה השחור תהיה בחירה מוצלחת. בין רהיטי החוץ יכולים להיות שולחנות אוכל, שולחנות נמוכים, כסאות ישיבה ועוד. כל אלה יכולים גם כן להיות בצבע השחור או בכל צבע אחר.

רהיטי עץ למרחב החיצוני

לחומר ממנו עשוי רהיט החוץ יש משמעות כמו לרהיט עצמו ולצבע. העץ מביא איתו חוזקה כשהוא מחזיק מעמד לאורך זמן במינימום עבודת תחזוקה. הוא לא מחליד לאורך הזמן ותודות לצביעה מדויקת בצבעים המיועדים לשימוש חוץ הוא יכול לשבת תחת השמש או הגשם. עץ מלא לא מתחמם ולא מתקרר והישיבה עליו תהיה נעימה תמיד, בכל ימות השנה ובכל שעה של היום.

הבחירה בעץ צריכה להיות הבחירה הטבעית. אין כל ספק כי מדובר בחומר שמשתלב בקלות במרחב החיצוני וכשמעבדים אותו בדרך הנכונה שומרים על היופי הטבעי ומוסיפים למרחב עיצוב יוצא דופן. למרות כל היתרונות, חשוב לוודא לפני הקנייה כי מדובר במקום המתמחה בעץ, שיודע לעבד אותו בדרך הטובה ביותר ומקפיד על צביעה מושלמת, כזו שתשמור על הרהיט לאורך זמן. בדרך העץ יוצרים רהיטי עץ בעבודת יד וכל פרט מקבל את מלוא תשומת הלב.

להזמנת נדנדה מעץ צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן