כיסא נדנדה מיוחד בחצר שלך

התחושה המרגיעה על כיסאות הנדנדה יכולה להיות אצלך בחצר. כיסא נדנדה מיוחד הוא רהיט בעל נוכחות, רהיט שכיף לשבת עליו ושנמצא בשימוש שעות רבות. הייחודיות שלו יכולה לבוא לידי ביטוי בעיצוב ובתחושה שהוא מעניק. ניתן לבצע גם התאמה אישית של צבע ושל דרישות נוספות על פי בקשתך.

כיצד נראית החצר שלך

המרחב החיצוני של הבית יכול להיות המקום המרגיע, המפנק והמקום לארח בו. עתה נשאלת השאלה איך המקום נראה ואיך אפשר לשפר את המראה הנוכחי. ברור שאם הגעת לכאן חשוב לך להוסיף עוד מגע מיוחד לחצר ולהפוך אותה למקום שכיף לשהות בו.

רוצים אחד כזה? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

יחד נתאים את הכיסא המושלם עבורכם.

בין אם כבר יש לך פריטים בגינה ובין אם לא הנחת אפילו רהיט אחד, כדאי להתייחס לרהיטי העץ. העץ הגושני מביא איתו נראות מיוחדת. הוא חזק, עמיד ומשתלב היטב במראה שלו. כמובן, העץ מקבל טיפול מוקפד, משלב תכנון הרהיט, דרך הייצור ועד לצביעה. חשוב לנו לשים לב לכל פרט, שיהיה לך נוח ושהנראות של החצר תיתן לך עוד סיבה לצאת החוצה.

כיסא נדנדה מיוחד יעניק לך רגעים נפלאים

רהיטי החצר יכולים לשפר את האווירה ולגרום לך לצאת החוצה לעתים קרובות יותר. במדינת ישראל החורף קצר ואפשר לנצל את המרחב החיצוני לעתים קרובות. אם עוד אין לך רהיטים מתאימים, כיסא נדנדה מיוחד הוא אחד מאלו שכדאי לשקול. אם יש לך רהיטים והחלטת לשדרג את הנראות והאווירה בחוץ, כאן מחכה לך הפתרון הנכון.

כיסא נדנדה מיוחד

את כיסא הנדנדה, כמו שאר הרהיטים, נייצר במיוחד עבורך תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. הוא יתאים בדיוק לחצר שלך, בגודל ובצבע והישיבה עליו תהווה חוויה יום יומית.

מה הופך כיסא נדנדה למיוחד

לא כל פריט שיכול להיות אצלך בחצר יהיה מיוחד. אם חשוב לך ליצור גינה נעימה, לעצב אותה כך שיהיה לך כיף לצאת החוצה, עלייך לשים לב למרכיבים אשר יוצרים את הייחודיות ובהם:

  • תוספת סכך – באפשרותך לבחור להוסיף לנדנדה סכך אשר יעניק לך צל. תוספת זו תגרום לך לצאת החוצה לעתים קרובות ותהפוך את הנדנה לשימושית יותר.
  • נדנדה לשלושה אנשים – ישנם מספר גדלים של נדנדות. באפשרותך לבחור נדנדות לאדם יחיד, לזוג ולשלישייה.
  • שילוב עם נדנדה  לילדים – זוהי אופציה אשר הופכת את הנדנדה למיוחדת ושימושית לכל המשפחה. מצד אחד יכולים לשבת המבוגרים ומן הצד השני אפשר לנדנד ילד או פעוט וכולם נהנים מהתנועה.
  • גודל – מרחב הישיבה צריך להיות נוח, בין אם הישיבה היא לבד ובין אם היא בזוג או שלישייה. ניתן לבקש אצלנו גם כיסאות רחבים וליהנות מנוחות מרבית.
  • חומר – העץ המלא שעובר טיפול מדויק הופך את הרהיט למרשים ושימושי לאורך שנים רבות. העץ הגושני מרשים ביופיו ומשתלב בקלות בחצר הבית.
  • צבע – ניתן לבחור את הצבע על פי הדרישה ואם כבר יש לך צבעים מועדפים לבקש מאיתנו להתאים את הנדנדה או שאר הרהיטים כך שכולם ישתלבו יחדיו באופן מושלם.
  • תהליך הייצור – ברגע שכל עץ מקבל תשומת לב רבה וההתאמה היא אישית, התוצאה היא מיוחדת ומדויקת לצרכים שלך.

ייצור בהתאמה אישית

בדרך העץ אנו מאמינים בליווי והתאמה אישית. בשיחה הראשונית נבחן מהם הצרכים שלך. לאחר מכן נבדוק מהן האפשרויות שנוכל להעמיד לרשותך ואילו רהיטים יוכלו להשתלב אצלך בגינה. בהתאם נכין כל רהיט תוך הקפדה על תהליכי ייצור ברמה הגבוהה ביותר וגימור שישמור על העץ לאורך זמן. לבסוף נוביל את כיסא הנדנדה וכל רהיט אחר עד אלייך. נשמח לשמוע ממך ולבחון יחדיו כיצד נוכל לשדרג את המרחב החיצוני שלך.

לפרטים נוספים אודות כיסא נדנדה מיוחד צלצלו אלינו:

054-2271180

 

 

דילוג לתוכן