כיסא נדנדה למרפסת – טיפים שיעזרו לעשות בחירה נכונה

המרפסת שלנו יכולה לעבור שדרוג באמצעות כיסא נדנדה למרפסת. הנדנדה מרגיעה, מחמיאה למרחב והיא מהווה לא פעם סיבה טובה לצאת החוצה. הכיסא יכול להתאים למרפסות בגדלים שונים וכדי להשיג את כל היתרונות עליהם דיברנו כדאי להקפיד על בחירה נכונה שלו. תשומת לב לקריטריונים הבאים תסייע לנו ליהנות הרבה יותר מהמרפסת שלנו ולאורך תקופה ארוכה. אז מה אתם אומרים? אהתבם, אך עדיין יש שאלות או רוצים לבצע הזמנה?

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

גודל הכיסא מול גודל המרפסת

חשוב מאד להתאים בין הגודל של כיסא הנדנדה לבין המרחב הכללי. לכל מרפסת גודל שונה ויש לוודא כי אפשר יהיה להתנדנד בחוץ בלי להיתקע בקיר ובלי להתאמץ לזוז במרחב. לרוב, אפשר למצוא את הכיסא הנכון ואין צורך להתפשר על איכות או יופי.

כדאי למדוד את גודל המרפסת, לסמן רהיטים שכבר קיימים בה ושיישארו בה גם לאחר הבאת כיסא הנדנדה ובהתאם לבחון איזה רהיט הכי מתאים לה. אפשר ליצור קשר עם דרך העץ, להתייעץ ולוודא כי הרהיט החדש יתאים בדיוק למרפסת.

סוג ועוצמת הנדנוד

הנדנוד מעניק חוויה חיובית לילדים ולמבוגרים. בנוסף הוא מסייע להרגעת מצב הרוח והתמודדות עם מצבים פיזיים שונים. עם זאת, כדי להצליח ליהנות מכל הטוב של הנדנוד יש לשים לב כי העוצמה מתאימה לנו באופן אישי.

כיסא נדנדה למרפסת

ישנם אנשים אשר חולמים על כיסא נדנדה למרפסת שינוע בעוצמה והרוב מעדיפים תנועה נינוחה. כדאי לברר מראש עד כמה העוצמה חזקה ולוודא כי נוכל ליהנות מהרהיט החדש בדיוק על פי ההעדפות שלנו.

ארגונומיה מושלמת

חשוב מאד שהארגונומיה של היכסא תהיה מושלמת. במילה ארגונומיה מסתתרים שלל מרכיבים כשיש לבדוק כי המשענת גבוהה מספיק כך שאפשר יהיה להניח את הראש לאחור. כדאי לבדוק כי יש מקום להנחת הידיים בגובה המתאים וללא כל מאמץ וכדאי לשים לב שהרגליים יוכלו להגיע לרצפה.

במקרה שיש צורך יש לבדוק האם ניתן לבצע התאמות אישיות. דרך העץ מלווים את הליך הרכישה משלב ההתעניינות ועד לקבלת מוצר מוגמר בדיוק על פי הציפיות. תמיד כדאי להעדיף חברה רצינית ומנוסה ששמה דגש על היחס האישי וחושבת על חוויית ההנאה היום יומית שלנו.

חומר אשר מחזיק מעמד בחוץ

מזג האוויר יכול להיות חם או קר, יבש או לח וחשוב שהוא לא ישפיע על רהיטי החוץ. בבחירת כיסא נדנדה למרפסת יש לבחון את החומר ממנו הוא עשוי. בעוד שברזל עשוי לפתח קורוזיה לאחר חורף אחד בלבד ושמתחמם בחשיפה לשמש (ומתקרר בימים הקרים), העץ עמיד בפני כל אלה.

עץ מלא מאפשר לנו ליהנות מכל העולמות. הוא גם יפיפה בעיצוב שלו, גם מגיע בשלל צבעים לפי בחירתנו וגם נשמר לאורך זמן. כיסא נדנדה מעץ אורן יוסיף למרפסת ויוכל לשמש אותנו לאורך שנים רבות כשאפשר לשבת עליו גם ביום חם או קר בלי להרגיש אי נוחות.

להזמנת נדנדה צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן