כיסא נדנדה לגינה – הבחירה המושלמת

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית ולא תמיד היא מנוצלת כראוי. לא פעם הסיבה לכך שאנחנו לא יוצאים אליה היא שאנחנו פשוט לא נהנים ממנה. אם היא לא נקייה, לא מעוצבת ואם אין בה רהיטים, התחושה בה תהיה לא נוחה. את כל אלה אפשר לשנות כשעומדים לרשותנו שלל אמצעים ואחד מהם (בו נתמקד) הוא כיסא נדנדה לגינה.

כיסא נדנדה הוא כיסא נוח במיוחד, שאפשר לנדנד אותו בקצב שאנחנו אוהבים. הוא מאופיין במשענת גבוהה אשר תומכת בגב ואם נרצה גם בראש, ידיות בצדדים אשר גורמות לנו לנוח והוא יכול להגיע עם או בלי הדום, לבחירתנו. רוצים להזמין? יש שאלות?

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

כיסא נדנדה לגינה – עוד סיבה לצאת החוצה

כאשר הגינה מעוצבת עם רהיטים שנוח לשבת עליהם, יש לנו סיבה נוספת לצאת החוצה. החיים היום עמוסים והגירויים אינסופיים וישיבה בחוץ מרגיעה אותנו, משחררת את המחשבה ובריאה לנו. היא טובה לילדים קטנים ולמבוגרים ולא פעם הסיבה לכך שאנחנו מבלים יותר שעות בתוך הבית ולא מחוצה לו היא פשוט שאין לנו סיבה לצאת.

כיסא נדנדה לגינה מעניק לנו תחושה נפלאה תודות לנדנוד. התנועה עוזרת לנו להירגע, להרגיש נינוחים ויכולה להיות לה השפעה חיובית על כאבים. מכאן ברור כי מדובר ברהיט אשר מביא איתו הרבה יותר יתרונות מכפי שנוכל לחשוב עליהם כשבנוסף הוא גם מחמיא למרחב שלנו.

לא רק לגינה – גלגולו של כיסא הנדנדה

כיסא הנדנדה מתאים לא רק לגינה. הוא יכול לשמש אותנו ככיסא הנקה (או האכלה) כשהתינוק קטן, להיות בסלון, במרפסת או בכניסה לבית. את כסאות הנדנדה אפשר לראות לא פעם בסרטים כשהם בחלק הקדמי של הבית, כך שהרעיון הוא להניח את הכיסא בכל מקום שאנחנו נהנה ממנו כמה שיותר.

כאשר הכיסא עשוי מעץ מלא הוא יכול להיות מונח בבית או מחוצה לו בלי להיהרס ובלי שיושפע מחום או קור (בניגוד לכיסאות ברזל אשר מתחממים או מתקררים). אנחנו יכולים לבחור את המקום הטוב ביותר עבורנו להניח את כיסא הנדנדה, מקום שכיף לנו להגיע אליו ושנגיש עבורנו לאורך כל היום.

כיסא נדנדה לגינה

הכרות עם דרך העץ

דרך העץ מתמחה בעבודה בעץ מלא וייצור רהיטים לבית ולגינה. מזה מעל לשני עשורים שמייצרים במקום רהיטים יפיפיים בקו עיצובי ייחודי וכל זאת בהתאמה אישית וליווי מלא מרגע ההתעניינות ועד להגעת הרהיט ליעדו. לאורך השנים ייצרו כאן רהיטים לבתים פרטיים, מרפסות בניינים, צימרים ומרחבים ציבוריים. לצפייה בקטלוג הרהיטים לחצו כאן

כאן, כל כיסא נדנדה מיוצר בקפידה רבה עם חשיבה על החוויה היום יומית. בין היתר ניתן למצוא בדרך העץ כיסא נדנדה ליחיד, נדנדות זוגיות ולשלושה, נדנדות לילדים ולצד זאת מגוון רחב של רהיטים כמו ספסלים, שולחנות ואחרים. דרך העץ היא הדרך לשדרג את מראה הגינה וליצור סביבה מושכת ומהנה.

להזמנת כיסא נדנדה לגינה צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן