ספסל אחסון – לבית ולחוץ

ספסלי האחסון מביאים איתם שתי תכונות: ריהוט שנוח לשבת עליו ואזור לאחסון חפצים שונים. לכן, הם מתאימים גם לשימושי פנים וגם שימושי חוץ. אפשר להחליט להרכיבם כך שיתאימו לחצר או למרפסת ולאחסן בהם את הכריות שנמצאות בחוץ או את משחקי הילדים. אפשר להחליט להניח אותם בבית והם יהיו חלק בלתי נפרד מהריהוט.

ההבדלים בין הספסלים שמשמשים את הבית לבין אלו המיועדים להיות בחוץ יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב ובצבע. העיצוב של הספסל צריך להתאים לסביבה שלו. כדי לעשות זאת אפשר להזמין ספסל אחסון בהזמנה אישית ולהתאים את הגודל שלו, הצבעים ולהוסיף אלמנטים מיוחדים.

נוחות מקסימלית וניצול חכם של הסביבה

כמעט כל אחד ואחת יכולים להעיד על כך שחסר להם מקום לאחסון. הבעיה נפוצה אצל בעלי דירות קטנות ואצל בעלי בתים גדולים ולא פוסחת על איש. לכן, בעת העיצוב מומלץ לחשוב על פתרונות יצירתיים ככל האפשר וכאן נכנסים הספסלים. באפשרותך לשלב את ספסל אחסון בכניסה לבית, כך שישמש לאחסון הנעליים והסרתן.

ספסל אחסון

באפשרותך לשלב ספסלים בסלון ולאחסן בתוכם את משחקי הילדים, הכריות והשמיכות. בחוץ, הספסלים יוכלו לשמש אותך לישיבה נוחה ובו בזמן אפשר יהיה לאחסן בהם חפצים שמשמשים אותך לעתים רחוקות או לחילופין, דברים שלא תרצה שיהיו באוויר הפתוח כשאין לך שימוש בהם.

ספסל אחסון בעיצוב אישי

באפשרותך לבחור לעצב את הספסל כפי שחלמת לראות את החלל שלך. לבחירתך, ניתן לשנות פרטים שונים בעיצוב ובהם:

  • גודל – ספסל יכול להגיע בגדלים שונים. אפשר לבחור במידות סטנדרטיות, אך אפשר גם להתאימו למקום שיש לך, בתוך הבית או מחוצה לו. כמובן, במקרה של בקשות מיוחדות מומלץ להתייעץ עם הצוות ולבחון כיצד לעצב עבורך את הספסל המושלם לצרכייך.
  • צבע – ההחלטה על הצבע היא אישית ואפשר להחליט איזה גימור יהיה לספסל שיגיע אלייך. הצבע יכול להיות אטום, הוא יכול להיות שקוף (לכה) ובכל מקרה הוא יהיה בטוח לשימוש בסביבת אנשים ובעלי חיים.

בבחירות העיצוביות יש להתאים את הספסל לסביבה בה הוא מיועד להיות. כדי להשיג זאת, יש באפשרותך להתייעץ עם הצוות שמביא איתו ניסיון עשיר בעיצוב וייצור רהיטי עץ.

הגעת אל המקום הנכון

דרך העץ מתמחה ביצור רהיטי עץ, לבית ולחוץ. נשמח ללוות אותך, מבחירת העיצוב ועד להובלה של ספסל  אחסון אלייך לבית. 

להזמנת ספסל אחסון צלצלו כבר היום:

דילוג לתוכן