נדנדה למרפסת שמש

מרפסת שמש יכולה להיות מוצבת בבית פרטי, בבניין משותף ויכולה להיות אזור נעים לשבות על גג הבניין. אחד הדברים אשר מאפיין אותה הוא השמש שמגיעה אליה והופכת את המקום לנעים לישיבה. מבחינה עיצובית, ניתן לשלב במקום צמחים וריהוט גינה. בין היתר ניתן לשים שולחנות, כורסאות ואף נדנדה למרפסת שמש.

נדנדה שכזו היא שילוב בין פתרון ישיבה לבין נוחות ורהיט שמביא עמו רוגע. ילדים ומבוגרים אוהבים את תחושת הנדנוד ואפשר למצוא דגמים שונים שלה ולהתאים את האחד הנכון ביותר לסביבה הקיימת ולבני הבית.

בחירת נדנדה למרפסת

יש להתייחס אל הנדנדה כאל רהיט שיכול להוות עוד סיבה לצאת למרפסת. כדי שכך יהיה חשוב להתאים אותה למקום מבחינת הגודל, המראה והחומר. היום אפשר למצוא נדנדות בגדלים שונים: לאדם אחד, שניים, שלושה ואף נדנדה משולבת עם נדנדת ילדים. הדבר הראשון שיש לבחון בבחירת הריהוט הנכון הוא המרחב הקיים ולזכור כי צריך להשאיר מרחב לתנועת הנדנוד.

נדנדה למרפסת שמש במחיר מיוחד

לאחר ההבנה אילו דגמים יכולים להתאים מבחינת המרחב, אפשר להתחיל להסתכל על הפן העיצובי של הנדנדה. ישנן שתי גישות עיצוביות; האחת שמה את הרהיט במרכז ויוצרת סביבו את העיצוב כולו. במקרה זה אפשר לבחור בכל צבע או לבחור בלק בלבד כך שידגיש את העץ ובהתאם לנראות של הנדנדה יבחרו שאר האלמנטים שיהיו במרפסת. השנייה היא התאמה של הנדנדה לעיצוב הקיים מסביב ואז יבחרו צבעים שכבר קיימים במקום או משלימים אותם.

יתרונות העץ במרפסת שמש

נדנדה למרפסת שמש העשויה מעץ תביא תוספת מרשימה לסביבה שלה. היא יכולה להגיע בצבעו הטבעי של העץ (כשהיא כמובן נצבעת בצבע המתאים לעץ) והיא יכולה לקבל גימור בשלל צבעים. לעץ ישנן תכונות שמוסיפות לסביבה ומחמיאות לה. הוא אינו מושפע ממזג האוויר כך שביום חם הנדנדה לא מתחממת יתר על המידה וביום קריר אפשר יהיה לשבת עליה בלי להרגיש את הטמפרטורות הנמוכות.

הנדנדה בעלת מראה של עץ גושני, יציב ומרשים. היא מוסיפה לסביבה שלה ויכולה להיות אלמנט משמעותי שמשפיע על ההחלטה לצאת למרפסת. חייב לעבור טיפול מתאים שיאפשר לנדנדה לשרת את כל המשפחה לאורך שנים רבות.

קניית נדנדה למרפסת שמש – שלב אחר שלב

שלב ראשון – מדידה של המקום

השלב הראשון הוא למדוד את המרפסת תוך התחשבות בנתונים קיימים שיכולים להיות במקום. למשל, אם ברור כי במרפסת עומדים להיות כיסאות, שולחן או אפילו אם יש במקום עמוד שיכול להשפיע על סידור הרהיטים השונים והעיצוב, יש להביא זאת בחשבון. המטרה היא לבחור נדנדה שאפשר יהיה ליהנות ממנה ומהתנועה שלה. נדנדה שתסב שעות של הנאה ותחמיא למראה הכללי של המקום.

שלב שני – בחינת האפשרויות

כדאי להסתכל באתר, לראות את הנדנדות השונות ולהתחיל לחשוב איזו תתאים למרפסת שמש. יש להסתכל על הגדלים השונים; נדנדות גדולות וקטנות ונדנדות לילדים. בנוסף, יש להסתכל על מגוון הצבעים ולזכור כי ניתן לבצע את הגימור כך שיתאים למרפסת שלך. בשלב זה אפשר ומומלץ להתייעץ אתנו, להעביר אלינו את הנתונים השונים ואנו נמליץ על דנדנה על סמך הניסיון האישי שכבר צברנו.

שלב שלישי – ייצור אישי והצבת הנדנדה במרפסת

המטרה שלנו היא להעניק לך את השירות הטוב ביותר וליצור עבורך ריהוט שישמש אותך לאורך שנים. לכן נייצר נדנדה למרפסת שמש שמתאימה למרחב שלך ובהתאם לבקשות שעלו ממך. בסוף התהליך נדאג להוביל את הנדנדה ונוודא כי היא מוצבת במקומה.

דרך העץ בדרך אלייך

אנו, בדרך העץ, מקפידים להיות לצדך לאורך כל התהליך. מהרגע בו החלטת לרכוש נדנדה למרפסת, לאורך התכנון והייצור ועד שהיא תוצב אצלך במרפסת ותשמש אותך ואת משפחתך.

להזמנת נדנדות צלצלו עוד היום:

054-2271180

דילוג לתוכן