נדנדה לגינה בצבע אפור: כל היתרונות של הצבע האפור

נדנדה היא אחד הפריטים שכיף לשים בגינה, במרפסת או בכל מרחב פתוח. הנדנוד מזכיר את הילדות, הוא מרגיע ואפילו נמצא שיש לו יתרונות בריאותיים. הדילמה בין נדנדה בצבע אפור לצבעים אחרים יכולה לעלות ברגע שיש שלל אפשרויות ובכתבה זו נתמקד ביתרונות של הצבע האפור.

רהיטי הגינה בולטים במראה שלהם. הם שימושיים, צריכים להיות נוחים והם מהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המרחב. עליהם להיות בגודל הנכון, להתאים לדרישות האישיות ולהתאים מבחינת הצבע למה שאתם הכי אוהבים. יכול להיות שאתם מאד אוהבים צבע אחד ואחרים דווקא פחות, במקרה של החוץ, ההמלצה היא ללכת על תחושת הבטן שלכם.

בררו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם

רגע לפני שאתם חושבים שעליכם להתפשר על צבע הנדנדה, בררו את האפשרויות העומדות לרשותכם. אם אתם אוהבים את הצבע האפור – מעולה. תמצאו בדרך העץ נדנדות איכותית, מעץ מלא, בצבע אפור שישמר לאורך זמן. אם אתם עדיין מתלבטים, אין כל בעיה, בקשו לשמוע מהן האפשרויות העומדות לרשותכם.

נדנדה לגינה בצבע אפור

כשהנדנדה מיוצרת במיוחד עבורכם, השמיים הם הגבול ואתם ממש לא צריכים להתפשר. בדרך העץ תמצאו כי אותם צבעים יכולים להיות בנדנדה, כיסאות, ספסלים ושולחנות. כל הריהוט שנמצא מחוץ לבית יכול להיות גם איכותי וגם בדיוק כפי שאתם רוצים לראות אותו.

 מחפשים נדנדה לגינה בצבע אפור? צלצלו אלינו עוד היום:

054-2271180

נדנדה בצבע אפור שמשתלבת בחצר באופן מושלם

לצבע האפור ישנם מספר יתרונות בכל הנוגע לרהיטים, רהיטי גינה ונדנדות באופן ספציפי. הצבע האפור משתלב בקלות בסביבה. הוא לא בולט מדי ולא נחבא אל הכלים. האפור הוא לא לבן ולא שחור, צבעים שכל דבר נראה עליהם. גם אם הוא מתלכלך מעט, הלכלוך יכול להשתלב בו ובמקרה של רהיטי גינה כמו הנדנדה, היא ככל הנראה תתלכלך בשלב מסוים.

הצבע האפור משתלב מצוין עם צבעים אחרים. אם תחליטו לשים כריות צהובות, אדומות, לבנות או בכל צבע אחר, הן ישתלבו באופן מושלם. אם יש לכם עכשיו רהיט בחצר, ניתן לשער שהוא יתאים לנדנדה האפורה ואין זה משנה מה הצבע שלו.

בחצר קטנה כדאי להעדיף צבעים שפותחים את החלל ולא כאלו שמכבידים עליו. גם כאן יש יתרון בולט לצבע האפור. הוא לא מכביד על המרחב אלא משאיר את התחושה האוורירית, הקלילה ולכן הוא מתאים גם לחצר גדולה וגם לחצר קטנה.

רוצים להתייעץ לפני הרכישה?

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

כללים לשמירה על נדנדה בצבע אפור

כלל ראשון – הקפדה על צביעה נכונה

הדרך ליהנות מנדנדה בצבע אפור או כל צבע אחר היא לצבוע אותה בצורה הנכונה. יש להקפיד על צבעי עץ לא רעילים וכאלו שעמידים בפני מזג האוויר הישראלי. ברור כי הנדנדה עומדת להיות בחוץ, תחת השמש והגשם ולכן יש להקפיד על שיוף, שכבות צבע וגימור מתאים. מומלץ לברר מראש מה כולל הליך הצביעה כדי לוודא שתקבלו את המוצר הטוב ביותר.

כלל שני – טיפול אחת לשנה/ שנתיים בהתאם לנדרש

אחת לשנה או שנתיים יש להוסיף שכבת צבע לעץ. ככל שהנדנדה חשופה ליותר שמש, גשם וברד, כך הצבע עלול להיפגע. התעלמות מהנדנדה למשך שנים עלולה לגרום לפציעות של העץ ואפשר להימנע מכך בקלות. אפשר וכדאי להתייעץ כבר בשלב הרכישה כיצד הכי נכון לטפל בנדנדת העץ.

להזמנת נדנדה לגינה בצבע אפור צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן