נדנדה בצבע חרדל לישיבה מהנה

נדנדה בצבע חרדל יכולה להשתלב בבית ובחוץ. היא מעניקה את התנועה המרגיעה ומהווה סיבה מצוינת לצאת החוצה.

הבחירה בצבע החרדל מבין כל הצבעים לא תהיה תמיד הבחירה הראשונה. היא מתאימה לאנשים שאוהבים את הצבע הספציפי הזה, אנשים שרוצים לעצב את החצר בשלל צבעים ולאנשים שמוכנים לצאת מהקופסה בכל הנוגע לעיצוב.

5 היתרונות של הנדנדה בגינה

מעבר לבחירה בצבע החרדל לרהיטי החוץ, לבחירה להציב נדנדה ישנם שלל יתרונות כשזו יכולה להיות גדולה או קטנה, עם או בלי סכך.

סיבה טובה לצאת החוצה

נדנדה בגינה נותנת סיבה טובה לצאת החוצה. גם ילדים וגם מבוגרים נהנים מהתחושה ובימים בהם כולם מחוברים למסכים, כל סיבה לצאת החוצה היא מעולה. נדנדה מעץ טובה עוד יותר כיוון שהיא אינה סופגת חום או קור ולכן אפשר להשתמש בה גם בימים חמים וגם בימים קרים.

מחפשים נדנדה איכותית ונוחה? צלצלו אלינו:

054-2271180

מחקרים מוכיחים כי הנדנוד מועיל מבחינה רפואית

מחקרים מצאו כי לנדנוד ישנם יתרונות רפואיים. במחקר שנעשה בבית אבות נמצא כי השימוש בנדנדה הפחית את כאבי המפרקים. כמו כן נמצא כי הנדנוד תורם לשחרור אנדורפינים ולכן הוא מסייע במקרה של כאבים ומיחושים שונים וכן הוא תורם במקרה של החלמה מניתוח או מחלה.

נדנדה בצבע חרדל משולב עם ירוק

הנדנוד יעיל גם מבחינה מנטלית

מעבר לכך שישנם יתרונות פיזיולוגיים לתחושת הנדנוד, יש לה גם יתרונות מנטליים. מחקרים מצאו כי השימוש בנדנדה יכול להפחית את הלחץ, להעלות את מצב הרוח ואפילו את היכולות המנטליות. אין זה משנה אם הנדנוד מתבצע בנדנדת יחיד, נדנדה גדולה או אפילו ספסל נדנדה, היתרונות רבים.

לקבלת פרטים נוספים  על נדנדה או ביצוע הזמנה? צרו איתנו קשר עוד היום

נשמח לעמוד לשירותכם

חייגו אלינו היום 054-2271180 או השאירו פרטים:

העיצוב של החצר הרבה יותר מרשים

העיצוב של החצר הרבה יותר מרשים כשיש בה רהיטים איכותיים המתאימים במיוחד עבורה. נדנדה יכולה לתרום למראה הכללי של החצר וצבע החרדל משתלב בקלות עם שלל צבעים. הבחירה בחרדל יכולה להיות עבור כל הרהיטים (שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה ועוד) והיא יכולה להיות עבור פריט אחד בלבד כאשר כמעט תמיד יהיה שילוב צבעים מתאים עם החרדל.

נדנדה מעץ מחזיקה מעמד לאורך שנים

נדנדה בצבע חרדל העשויה עץ מחזיקה מעמד זמן רב כל עוד היא בנויה בדרך הנכונה. העץ אינו רגיש לחום ולקור, הוא אינו מחליד ובטיפול מתאים יוכל לשמש לשנים קדימה. מדובר בהשקעה שגם מעניקה הנאה מידית וגם לאחר תקופה.

התאמת נדנדה בצבע חרדל לגינה

כיוון שישנם דגמים שונים של נדנדות בצבע חרדל, כדאי לחשוב על הכללים הבאים בעת בחירת הדגם. עוד כדאי לזכור שתמיד אפשר להתייעץ עם "דרך העץ" המתמחים בייצור נדנדות מעץ.

  • גודל – יש לחשוב על הגודל של החלל החיצוני, הגינה או החצר או המרחב הציבורי ובהתאם לבחור את הנדנדה המתאימה. ישנן נדנדות המתאימות לאדם יחיד ונדנדות שמתאימות לארבעה (ועוד גדלים בניהן). כדאי למדוד את החלל ובהתאם לבחור את גודל הנדנדה.
  • פונקציונליות – הנדנדה צריכה להיות פונקציונלית. אם היא אמורה להיות בבית, לישיבה מול הטלוויזיה או לנדנוד עם התינוק, כדאי לבחור באחת לישיבת יחיד. אם היא אמורה להיות בחצר גדולה למשפחה עם ילדים, אפשר לבחור בנדנדה לארבעה אנשים ואפילו נדנדת תינוק וכדאי שתהיה עם סכך.
  • שילוב עם רהיטים נוספים – בבחירת נדנדה בצבע חרדל כדאי לבחון אילו עוד רהיטים יש בחצר. כדאי שיהיה מקום שנוח לשבת סביבו, לשים שולחן אוכל, גדול או קטן, כך שאפשר יהיה להגיש אוכל ושתייה. אפשר להתייחס אל הנדנדה כאל הרהיט המרכזי ובנוסף אליה לשים שלל כיסאות, ספסלים וספסלים מתנדנדים.

להזמנת נדנדה מעץ צלצלו :

054-2271180

דילוג לתוכן