כיסא נדנדה גדול לשדרוג החצר

רהיטי החצר והגינה מיועדים להעניק לך שעות של הנאה, לבד או בחברה. כיסא נדנדה גדול הוא אחד מהפריטים שיכולים לשדרג את הנראות של המקום ואת הישיבה שלך. הכיסא איכותי, עשוי עץ מלא והוא מתנדנד בעדינות ומעניק חוויה מרגיעה וראשונית.

עיצוב החצר והמרפסת עם הריהוט הנכון

הרהיטים הנכונים בחצר שלך יהפכו אותה לשימושית. ממש כפי שיש לחשוב על רהיטי הסלון ופינת האוכל, כך יש לחשוב על העיצוב החיצוני של הבית. כיסא נדנדה גדול, נדנדה לישיבה זוגית, שולחנות וכיסאות, כל אלו יכולים להיות מונחים אצלך, לשפר את המראה של המקום ולתת לך עוד סיבה טובה לצאת החוצה.

כיסא נדנדה גדול

בבחירת הרהיטים השונים עלייך להביא בחשבון את הנוחות שלך ולהתחשב בגודל של הגינה או המרפסת. ניתן לבצע התאמה אישית ואנו נוכל לעזור לך לשלב בין הרהיטים הנכונים ביותר, אלו שיעניקו לך את הרוגע, את הרגעים הקסומים של ישיבה בחוץ ושל אירוח מוצלח.

אהבתם את הרעיון, אבל עדיין מתלבטים? צלצלו אלינו:

054-2271180

יחד נוכל להתאים עבורכם את כיסא נדנדה באופן מושלם

הדרך לשמור על רהיטי העץ

רגע לפני שנבחן איך לשמור על הרהיט שרכשנו, נציין כי הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא האיכות של הרהיט. בכל מה שנוגע לעץ, חשוב מאד לבחור באיכות גבוהה, בעץ טוב וחזק, גם אם הדבר אומר שהמחיר יהיה קצת יותר יקר. בדיקה נוספת שיש לבצע היא בדיקת הגימור.

על העסק להקפיד על כל שלבי ההכנה ולדאוג לגימור ברמה גבוהה שתשמור על הנדנדה לאורך שנים. בנוסף לייצור המוקפד, באפשרותך לשמור על הנדנדה על ידי ביצוע הפעולות הבאות:

  • כיסוי – כשהרהיט אינו בשימוש אפשר לכסות אותו. כיסוי זה מונע ממים להגיע אל הכיסא בעונת החורף ומונע משמש ישירה וחמה לפגוע בעץ בימי הקיץ. ניתן לקנות כיסוי ייחודי או פשוט להשתמש ביריעת ניילון.
  • מיקום – ככל הניתן, עדיף להעמיד את רהיטי העץ תחת מקום מוצל ולא במקום החשוף לשמש חזקה או למפגעי הגשם לאורך זמן. בעת הרכישה ניתן להתייעץ עימנו על המיקום המועדף להצבת כיסא הנדנדה.
  • ניקיון – אין צורך לנקות כיסא נדנדה גדול עם חומרים מיוחדים. יותר מכך, יש להימנע מכל חומר אשר אינו מומלץ לעץ. ביום יום ניתן לנקות את הרהיט עם מטלית יבשה או לחה. אם דבר מה נשפך על הכיסא אפשר להשתמש במטלית סחוטה ולאחר מכן לייבש את האזור במגבת.
  • שימון – גם עץ שעבר טיפול מוקפד עשוי לפתח סדקים לאחר חשיפה לאורך זמן לשמש ישירה. כדי למנוע זאת ניתן לשמן את הרהיטים עם חומר המיועד להם. פעולה זו גם מונעת את התפתחות הסדקים וגם שומרת על המראה הראשוני של העץ.

פריטים משלימים

בנוסף לכיסא הנדנדה מפנק בגודלו ובתנועת הנדנוד, ניתן לבחור גם בפריטים משלימים כגון שולחן חצר, כיסאות ונדנדות. כל הרהיטים יכולים להגיע בצבע אחיד, מאותו החומר וכולם יעברו הליך מדויק של ייצור, גימור והתאמה על פי הצורך לדרישות ולחצר שלך.

רכישת כיסא נדנדה גדול במקום הנכון

אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולשמוע מאיתנו כיצד נוכל להפוך את החצר או המרפסת שלך למקום שכיף לבלות בו. אנו, בדרך העץ מאמינים כי רהיטים טובים, איכותיים ויפים הופכים את החיים שלך לנעימים יותר. לכן חשוב לנו להקפיד על כל תהליכי הייצור, מרגע תכנון הרהיט ועד שהוא מגיע אלייך הביתה.

נשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך, להציע לך כיסא נדנדה גדול ושלל רהיטי עץ איכותיים נוספים, כגון נדנדה לגינה, ספסלים ועוד. כל שנותר לך לעשות הוא ליצור עמנו קשר ולשמוע כיצד נוכל לעמוד לרשותך.

לפרטים נוספים והזמנות צלצלו עוד היום:

054-2271180

דילוג לתוכן