נדנדה לחצר – איך בוחרים?

במאמר זה נענה על השאלה: איך לבחור נדנדה לגינה או נדנדה לחצר? אך רגע לפני שנעבור, שלב אחר שלב, בדרך להצבת הנדנדה המושלמת, נציין כי ב"דרך העץ" אנו מעודדים אותך לפנות אלינו. נשמח לענות על שאלותייך, לבדוק יחד איתך אילו רהיטי חוץ יהיו מושלמים לביתך ונדאג לך מהרגע הראשון, דרך תכנון, ביצוע מושלם של כל פרט ועד להבאת הנדנדה לחצר. עכשיו, לאחר שציינו שתמיד ניתן לפנות אלינו, נמשיך לבחון את השלבים בבחירת נדנדה.

מוזמנים לבקר בקטלוג הרהיטים שלנו

שלב ראשון – יצירת החלום בראש

 מה חשוב לך שיהיה בחצר שלך? באילו שעות היא תשמש אותך? מי ישב על הנדנדה? ישנם סוגים שונים של נדנדות ורהיטי חצר. עוד לפני הבחירה הנכונה עלייך לחשוב מהי המטרה שלך ולהבין מהו החלום שלך.

נדנדה לחצר

בשלב זה כדאי גם להעלות את הנקודה על שמירת החצר והריהוט. האם יש לך נכונות לכסות את הריהוט בכל פעם או שההעדפה שלך היא שהוא ישמש אותך בעת הצורך בלי לבצע כל פעולה מיוחדת. האם חשוב לך לשבת בחוץ לאורך כל ימות השנה. לאחר ההבנה כיצד נראית החצר האידאלית שלך ניתן לבחון את האפשרויות השונות העומדות לרשותך.

שלב שני – בחינת האפשרויות השונות

ישנם שלל רהיטי גינה והשאלה איך לבחור נדנדה לחצר עולה לא במקרה. נדנדה לחצר היא אחד הרהיטים המהנים שמשמשים מבוגרים וצעירים תודות לתנועה העדינה שמביאה איתה רוגע ושלווה. הנדנדה צריכה להיות איכותית, לנוע בצורה מושלמת ללא חריקות ועלייך להסתכל על הדגמים השונים הקיימים. בשלב זה כדאי להתרכז בעיקר בגודל של החצר ובחינה אילו אלמנטים יוסיפו לה ולחוויה שלך ביציאה החוצה. בין הנדנדות הקיימות אותן ניתן הזמין אפשר למצוא:

שלב שלישי – חשיבה על העיצוב הכולל

העיצוב הכולל של החצר הוא זה שצריך להוביל את הבחירה אילו רהיטים ואיזו נדנדה יהיו בחצר. יש להתייחס בשלב זה אל החצר כמכלול, לבחון את הצבעים הנוכחיים הקיימים בה או את אלו שלדעתך צריכים להיכנס אליה. במידה וכבר קיימים רהיטים אחרים במקום, כדאי לחשוב כיצד הנדנה תשלים את המראה שלהם. הנדנדה תהיה רהיט בעל נוכחות מרשימה ותשפיע על האווירה שמתקבלת בחצר.

איך לבחור נדנדה לחצר או גינה

שלב רביעי – בחינת האיכות

אין להתפשר על האיכות של החומר ושל הנדנדה כולה. החצר שלך חייבת להיות בטיחותית ולכן חשוב מאד לבחור רק ברהיטים שיוצרו במיוחד עבורה. כדאי לבחור בנדנדה מסיבית דיה כך שילדים לא יוכלו להזיז אותה, לוודא כי היא עוברת עיבוד וגימור שימנעו מהעץ להיפגע ממזג האוויר ולשים לב כי היצרן מתמחה בתחום. הכרות עם הצרכים של הגינה ועם הסטנדרטים הגבוהים ביותר יעניקו לך רגעים רבים של רוגע.

שלב חמישי – העלאת בקשות אישיות

בכל הנוגע לריהוט חצר עליו לשרת אותך ואת המשפחה. יתכן שיהיו לך בקשות מיוחדות או פריטים שימצאו חן בעינייך. למשל, יכול להיות שיש צורך לשנות את המידות הסטנדרטיות או שברצונך לבחור נדנדה לחצר שמגיעה עם מגש כיבוד לצדה. הנדנדה תשמש אותך לאורך שנים ועל כן אין כל סיבה להתפשר על הבקשות האישיות שלך.  

נשמח לעמוד לרשותך

אנו עומדים לרשותך ונשמח לענות לשאלה איך לבחור נדנדה לחצר. נשמח לבחון יחד איתך את הצורך הפרטי שלך ולעזור לך לבחור נדנדה אשר תתאים למשפחה ולחצר שלך. לאחר הבחירה נפנה לשלב הייצור ונקפיד לתת תשומת לב לכל פרט. בסוף התהליך נוביל את הנדנדה עד אלייך ונוודא כי היא עומדת במקומה כראוי. זה הזמן ליצור עמנו קשר ולשמוע כיצד נוכל להוסיף לחוויית החוץ שלך.

לפרטים נוספים והזמנות צלצלו:

054-2271180

דילוג לתוכן